Ściskam świątecznie!

Drogi użytkowniku/użytkowniczko najdłużej remontowanego forum na świecie (chyba najdłużej — później to sprawdzę i ewentualnie zgłoszę do Księgi Guinnessa)!

Życzę Ci Wszystkiego najlepszego z okazji tych pięknych świąt — Jak najwięcej zdrowia, świętego spokoju i miłości (w każdej dostępnej postaci i formie). Dziękuję Ci, że czasami tutaj zaglądasz mimo wielu niedogonień związanych z niekończącym się remontem i niesympatycznym administratorem! Pozdrawiam Cię, życzę Wesołych świat i Szczęśliwego Nowego Roku 2018!

Wietrznie oddana ekipa remontowa

PS. Dziękuję również za wszystkie życzenia, które pojawiły się na forum. Czytałem je i bardzo dziękuję :)

Re: Ściskam świątecznie!

Kpt.Wojtek
Szuwar! Co Ty pierniczysz?! Wszystko jest oki! Tylko, ze uzytkownicy tego forum pracuja i maja rodziny, wiec nie nabijaja licznika.

PS. Za zyczenia dzieki w najlepszego wzajem!

Re: Ściskam świątecznie!

Kapitanie, wiem, że jest w miarę ok, tylko tak sobie pierniczę, to znaczy żartuję — Wesołych Świąt ;)

Świąteczne dziewczyny dla Ciebie:

Re: Ściskam świątecznie!

użytkownik
Tym razem, niesympatyczny administratorze Szuwarze, postąpiłeś dobrze oraz właściwie, składając mi życzenia, podziękowania i pozdrowienia. Więc pomimo, że to mi się należało i byłeś moralnie zobowiązany tak postąpić, przyjmuję Twoje życzenia oraz akceptuję podziękowania i pozdrowienia.

Re: Ściskam świątecznie!

DZIEKI SZUWARKU I TOBIE WSPANIAŁYCH SWIAT! ps.remont mi nie przeszkadza:) Niedlugo zaczynam domowy wiec to doswiadcznie mi sie przyda:))