co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

da®®io
takie jak Waters, Jagger, Bono, Pearl Jam

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

hiena
Maja takie same poglądy polityczne?...

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

zgadza się, oni wszyscy podczas ostatnich występów w naszym kraju - otwarcie ze sceny skrytykowali to co sie u nas dzieje i dali do zrozumienia że niczego nie da się ukryć przed Wolnym Światem-
Jagger wspomniał o sądach, Waters o Konstytucji,
 Bono o prawach czlowieka, a Pearl Jam o zaostrzeniu aborcji -Swiat artystyczny daje im porządnego kopa i tego nie można lekceważyć
https://youtu.be/Vyj9iUceqdE
po takim odważnym i otwartym protest-apelu takiej światowej gwiazdyta władza powinna odejść

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Ryo2
Sami z siebie? Bo coś kojarzę że do któregoś to chyba Lech Wałęsa pisał ...

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Czytałam o pearl Jam jak byli ostatnio w Polsce...ale jagger chyba nic by nie mówił
gdyby Wałęsa nie napisał do niego listu...żeby się wypowiedział na nasza sytuacje w kraju...Bono od zawsze walczy...a o rogersie czytałam wczoraj i wiem z wcześniejszych koncertów ze jest krytyczny na to co się dzieje w polityce i na świecie...

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

da®®io
najwazniesze, ze nie ma milczenia i przyzwolenia na to wszystko-zobacz w co na koncu koncertu ubrany jest Waters
https://youtu.be/rzVK8knJjGo

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

da®®io
polscy artysci boją się tak otwarcie krytykować naszą sytuację ze sceny - przestali tworzyć protestsongi -polska scena muzyczna ulegla kretynskiemu disco polo

Re: co łączy ze sobą te znane gwiazdy muzyczne

Nie rozpoznałam co ma na tej koszulce...a co do polskich gwiazd to kora nigdy nie
bała się krytykować rzadu i sytuacji w Polsce...
123