coś mi tu jednak nie gra

Iga

coś mi tu jednak nie gra

Iga
dlaczego nie mam możliwości wylogowania się??
dlaczego gdy tylko wejdę na tą stronę automatycznie jestem online?

Re: coś mi tu jednak nie gra

Iga napisał/a
dlaczego nie mam możliwości wylogowania się??
dlaczego gdy tylko wejdę na tą stronę automatycznie jestem online?

Cześć Iga, ale w jakim sensie wylogować? Tylko zarejestrowany użytkownik może się zalogować i wylogować. Klika się wtedy w zakładkę (w górnym prawym rogu, a następnie w napis "wyloguj').

Ty nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, więc nawet nie można powiedzieć ze jesteś zalogowana.
Pewnie chodzi Ci o to, że widać kto jest online? Działa to trochę na podobnej zasadzie jak na czacie. System rozpoznaje użytkownika (zapamiętuje kto pisał wcześniejsze posty). Na przykład jeśli zarejestrujesz się na forum to zostaną Ci automatycznie przypisane (do Twojego konta) wszystkie Twoje wcześniejsze,  niezalogowane posty. Ma to swoje plusy i minusy, ale ja nie mam na to wpływu i nie mogę tej opcji zmienić. Plusy z tego są na przykład takie, że raczej nie da się tutaj podszywać pod kogoś, pisać z wielu kont, a minusy takie ze ogranicza to w pewnym stopniu anonimowość wpisów. To co dla jednych będzie plusem, dla innych może być minusem

PS. A tak swoją drogą. Wyobrażasz sobie jakie powstałoby zamieszanie i zdziwienie, gdyby system na Onecie przypisał wszystkie niezalogowane posty - odpowiednio ich autorom (do zarejestrowanych kont)? Mogłoby to wywołać III wojna światowa (tzn forumową) i ogólnooświatową konsternacje ;)
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

No tak, na pewno można to ominąć i pisać z wielu komputerów
Osobiście nie przeszkadza mi to, że widać mnie "Online" :)
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ale to może coś u Ciebie jest nie tak. Z mojego komputera można bezproblemowe wejść na czat. Zobacz na innej przeglądarce
,-2

Re: coś mi tu jednak nie gra

,-2