coś się u mnie rozregulowało w obsłudze forum

coś się u mnie rozregulowało w obsłudze forum

pojawiły się utrudnienia z obsługą forum-każdorazowo trzeba się logować za pomocą panelu logowania oraz nie trzymają ustawienia zaawansowane odnośnie formatu czasu i postaci tego zielonego indykatora

Re: coś się rozregulowało w obsłudze forum

taka prawda
Rozpadają się lewackie fora antypolskie. Tak samo jak wasze partie.

Re: coś się rozregulowało w obsłudze forum

nie rób ze wszystkiego polityki bo stajesz się żałosny

[...]

Cześć Dario, dzięki za informację. Czy jeszcze ten problem występuje u Ciebie? U siebie nic takiego nie zauważyłem. Po włączeniu przeglądarki i później jej wyłączaniu nie muszę za każdym razem się logować ponownie. Być może problem jest po Twojej stronie w ustawieniach przeglądarki.

Nie włączyłeś przypadkiem na swojej przeglądarce jakiegoś automatycznego czyszczenia ciasteczek, historii itp.?

Re: coś się rozregulowało w obsłudze forum

da®®io
ten problem ujawnił się dzisiaj- ja wczoraj na przeglądarce zmieniłem protokoły socket/http bo coś mi wolno pracowała-muszę się temu przyjrzeć-bo teraz muszę pisać przez panel logowania a przedtem nie było to konieczne-teraz każą mi się logować, albo pisać przez test robota i to na calkiem innej przeglądarce bo na operze to nie funkcjonuje

Re: coś się rozregulowało w obsłudze forum

da®®io
cały problem jest w tym, że ja często czyszczę cookies gdy zauwazam wolniejszą pracę systemu operacyjnego i widocznie coś się wykrzaczyło:(

Re: coś się rozregulowało w obsłudze forum

cały problem jest w tym, że ja często czyszczę cookies gdy zauwazam wolniejszą pracę systemu operacyjnego i widocznie coś się wykrzaczyło:(
U mnie jest wszystko ok. Jakby problem nie znikał, to spróbuj odinstalować przeglądarkę i zainstalować ponownie. Albo zresetuj ja do ustawień początkowych. Np. Gogole Chrome ma taką opcję.

Ja czyszczę system raz w tygodniu (w każdy weekend) np. programem CCleaner. Raz w tygodniu skanuję też system programem antywirusowym i antymalware np. Malwarebytes.