czemu historycy o tym nie mówią, że

da®®io
jednak Francja we wrzesniu podjęła kroki militarne na swojej wsch. granicy wobec Niemcow

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Ofensywa_w_Saarze

Re: czemu historycy o tym nie mówią, że

da®®io
oczywiscie byly to posuniecia niewystarczajace ale jednak były - tak naprawde Francja nie byla jeszcze gotowa do frontalnego zaatakowania III Rzeszy - a po za tym czula sie bezpiecznie za swoja Linią Maginota

Re: czemu historycy o tym nie mówią, że

da®®io
kilka lat temu byly na Wiki strony ukazujace dzialania morskie Aliantow wobec Niemcow we wrzesniu 39 na M.Polnocnym, ale to wygumkowano bo nie pasowalo do naszej wersji o zdradzie Aliantow

Re: czemu historycy o tym nie mówią, że

Re: czemu historycy o tym nie mówią, że

da®®io
prawda jest taka Francja wypowiedziala wojne Niemcom i na nich uderzyla 07.09. na tyle na ile bylo ja stac dlatego teza o nic nie robieniu przez Francje jest wg.mnie dyskusyjna - my tylko osmieszamy tzw " dziwna wojne " a o tym powyzszym o czym napisalem nawet nie wiemy, ze podczas tej ofensywy nad Saara francuzi tez poniesli ofiary

Re: czemu historycy o tym nie mówią, że

da®®io
dziwię sie, czemu Francja nie naglasnia tego co powyzej gdy jest oskarzana o zdrade sojuszniczą

Re: czemu historycy o tym nie mówią, że

da®®io
i powinnismy juz przestac biadolic o braku zachodniej pomocy we wrzesniu wiedząc o tym jak Francja została " rozjechana " w 1940 roku