czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

mnie ten temat bardzo bulwersuje-bo co winne są te zwierzęta morskie że szukają ryb u rybaków

czy słyszeliscie o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

to takie sympatyczne morskie stworzenia i ktos wydał im wojnę-pojawia sie coraz wiecej przypadkow ich betialskiego likwidowania -traktuja je jak szkodniki?

Re: wątek do zagospodarowania

Re: wątek do zagospodarowania

czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Czary jakieś. ...hmm...

Wcześniej ten wątek nosił tytuł: "Wątek do zagospodarowania " dlatego mnie tak zaskoczył, bo był pusty :)

Jak zmieniłeś temat?
Myślałam, że tak się nie da.

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Nieważne w sumie :)

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?