czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

bo to było tak, napisalem watek sportowy, ale zdecydowalem go sie wycofac bo troche mi sie nie podobal i postanowilem zmienic temat na ten, a teraz zrobie porządek na nim

Rozumiem, a możesz w takim razie usunąć moje puste posty, wykasowałam, bo były pod tamten temat.
:)

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

da®®io
ja Twoich wpisow nie moge usuwac ani zmieniac, ale Marcin może i jesli bedzie czujny to je byc moze wytnie

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

ja Twoich wpisow nie moge usuwac ani zmieniac, ale Marcin może i jesli bedzie czujny to je byc moze wytnie

Oki, nieważne w sumie, potem "wpiszę się" zgodnie z aktualnym tematem :)

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

to jesli wejdziesz w te swoje " zajawki " to wyedytuj też tytuł wpisu na ten ze startowego-klikasz na listwe tytulową i wnosisz poprawki-Twoj wątek-Twoje prawo edycji o co Serenity ma do mnie pretensje bo ponoc tak nie wolno-wolno skoro interfejs na to pozwala

Darku, spoko, nie robię z korzystania z "edycji" sprawy ;))

Niemniej sam przyznaj, jest różnica między modyfikacją wypowiedzi, a zupełną zmianą tematu.

Na tym przykładzie, zmieniłeś temat po tym, gdy ja już odniosłam się do poprzedniego i wyszło, jakbym pisała "na Berdyczów"! :D

Ale spoko, nie było to nic ważnego, w przeciwnym wypadku użyję stosownego atrybutu z sygnaturki! :)):P

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

czyli rozumiem, ze znasz temat tamtego wycofanego wpisu? a wiesz czemu sie cofnąłem  bo to wydarzenie w Łomży będzie swiętowane dopiero 15 czerwca a ja byłem pewien że dzisiaj bo tak to przedstawiali w naszych sportowych felietonach a to nie do konca prawda bo wlodarze miasta chcieli wypromować się na przyjeździe Widzewa

Nie Darku, gdy ja tu umieszczałam pierwsze wpisy, startowy nosił tytuł:
"Wątek do zagospodarowania", no to go "zagospodarowałam"! :))

Tytuł mnie zaskoczył, ale pomyślałam, że założyłeś coś na wzór Hyde Park.
:)

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

da®®io
trochę za szybko chwytasz za moje cytaty, nawet nie zdążam swojego wpisu poprawić albo wyedytować-drapak tak robił i illum też i w efekcie czasem wychodzą w cytatatch głupio wyglądające niedopracowania i błedy
123456