czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

hiena
Ryo to zadanie...będzie ciężkie do wykonania...nawet Chińczycy temu nie podołali...
a był tam nakaz...chyba już się skończył?...ze pary mogą mieć tylko jedno dziecko...
no a dziś jest ich pomimo tego nakazu...prawie dwa miliardy!:(...to nie jest już normalne:/...

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Ryo2
Nadzieja jest w edukacji seksualnej mym zdaniem.  No ale pewnie będzie jak piszesz bo ludzkośc co rusz wymyśla nowe narzędzia do jeszcze skuteczniejszego wyniszczania siebie nawzajem wiec szansa na to że zafunduje sama sobie eksterminację w zasadzie jest dosyć spora

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

hiena
Cały czas tak jest...aż któregoś dnia rzeczywiście...ktoś naciśnie bombę atomowa i będzie szlus!...albo przyjdzie jakaś zaraza i problem będzie z głowy...

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Ryo2
Jeżeli zwierzęta mają przetrwać to lepsza byłaby zaraza a wirusy w laboratoriach są dosyć "wyspecjalizowane"

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

hiena
mam dość tego bandytyzmu i naszego panowania na ziemi://...szkoda mi tych zwierzaków naprawde:((...ale wiesz...przypomniała mi się taka historia...która jest bardzo podobna do tej co się dzieje u nas ale dalszy ciąg jest zaskakujący!...

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Ryo2
Mi też ich szkoda ;/

Co to za historia?

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

hiena
Dziś już nie opowiem...ale może jutro dam radę?...dziś już mykam do loży bo dzień byl jak to poniedziałek:/...i ave;)...

Re: czy słyszeliście o mordowaniu fok na bałtyckich plażach?

Ryo2
No to mi narobiłaś smaka na historię ;)))

Oki , dobranoc Hienko , ave ;)