czy uwierzycie, że ten Kraj był kiedyś Republiką ZSRR

czy uwierzycie, że ten Kraj był kiedyś Republiką ZSRR

kto wie o jakim państwie mówie?

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

oto najciekawsze perełki turystyczne tego kraju

to jest ...

to jest ...

to jest ...

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

da®®io
architektura i budowle podobne do Iranu, ale to nie Iran, tylko ...

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

Jola
Uzbekistan! Zgadłam? :)))
Witaj Darku! :)

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

da®®io
hej Jolu - tak Uzbekistan z Samarkandą, Bucharą i Chiwą - wiesz, że gdy zakładałem ten wątek to wtedy tam był mój brat

[...]

Ciekawe miejsce o niepowtarzalnym klimacie, chciałabym kiedyś poczuć osobiście osobliwą atmosferę, ale póki co na to się nie zanosi, a szkoda.
A Twój brat rekreacyjnie czy może coś innego?
:)

Re: czy uwierzycie, że ten kraj był kiedyś Republiką ZSRR

dzięki za ubogacenie tego wątku, zdjęcia jak z bajki:)
123