dlaczego ex się odzywają? po czasie

kamil kowalski
Witam , moje pytanie dotyczy tego że , jeden z moich znajomych powiedział do mnie taką ciekawostkę :BYŁE DZIEWCZYNY ZAWSZĘ SIĘ ODZYWAJĄ: zaczęło mnie to bardziej interesować ponieważ ze swoją poważną pierwszą miłością gdzie ja dla niej byłem tym samym co ona dla mnie czyli pierwszą poważną miłością , nie jesteśmy już ok7 miesięcy jak to moja wspaniała była wywineła mi numer ten sam co rok temu czyli jak się sypało uciekła do innego nie mówię że to tylko jej wina zawsze leży to 50/50 byliśmy prawie 5 lat można powiedzieć że od szczeniaka teraz ja mam 22 ona 21 , tak że taka jakby wspolne dojrzewanie . Uwaga teraz do sedna nie chodzi mi o to żeby jakoś podeprzeć się na duchu bo jak to mówią z czasem ból przemija , ale najbardziej oczekiwał bym odpowiedzi kobiet jak one widzą to co zamieściłem wyżej :ze zawsze sie odzywają : Dodam że rozeszliśmy się strasznie okrutnie , i nie miło za co jest mi głupio ale i jej też powinno być ale mniejsza . Kobietki powiedzcie mi czy to prawda że po czasie nie mowie pol roku , nawet jezeli powiedziala ze nie chce miec nic wspolnego itp bo wiadomo złość przechodzi z czasem i człowiek pamięta wszystko co dobre w moim przypadku już tak jest wybaczyłem sam sobie i jej w głowie to co się stało , kontując czy po pewnym czasie ona nie będzie ciekawa co u mnie ? wiadomo byliśmy dla siebie pierwsi będziemy pamiętac o o sobie do konca zycia juz tyle wiem , również z tego co powiedzial mi zanjomy ktory jest o wiele starszy odemnie byl w niejednym zwiazku mówił że ten odzew często jest powodowany np zmianą wizerunku u ciebie sylwetka ubior itp no bo chyba tak jest ? nie widzimy się przykladowo rok czasu a tu bah! w niespodziewanym momencie spotykamy się i ona np widzi ogromną zmianę czy to nie rusza tej osoby ? , też wspominał że nowy zwiazek moze ją draznic tzn ze będzie widziala ze jestes szczesliwy z kims innym podobno też się po tym może odzywać , nie wiem co dalej napisac chętnie poczytam wasze wypowiedzi , dodam ze nie jestem jakimś desperatem , ani nie należę do facetów którzy mają problem z innymi kobietami , napisałem to tylko i wyłącznie z czystej ciekawości z góry dziękuję i pozdrawiam !

Re: dlaczego ex się odzywają? po czasie

tifani
To zależy...jeżeli powodem waszego rozstania było Twoje  zainteresowanie osobą jej najlepszej przyjaciółki,  to nigdy a nawet przenigdy nie odezwie się do Ciebie bo przeklęła Cię na wieki.

Re: dlaczego ex się odzywają? po czasie

kamil kowalski
Wlasnie nie u nas to się posypało z prostych spraw typu brak wspolnego zaufania wspolne oklamywanie ludzie itp , nigdy jej nie zdradzilem i przez wszystkie lata byłem zapatrzony w nią jak w obraz obecnie podobno jest teraz w nowym związku , ale mnie to nie rusza tylko pytam sie dlaczego one się odzywają po czasie , nawet głupie co tam , jestesmy wszedzie zablokowani , zaczepki na fb instagramie itp

Re: dlaczego ex się odzywają? po czasie

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kamil kowalski
Niestety nie pomogę, mnie interesuje tu i teraz a nie przysłowiowe odgrzewane kotlety. Dlatego nie interesuje mnie "co słychać" u byłego chłopaka. No ale może ja nie jestem typowa ex ...