do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Wiliam napisał/a
Czy jesteś islamofobem? Dr Bill Warner polecam jego wykłady o Islamie O Szariacie o historii Krucjat o Kafirach i roli jeśli można tak to nazwać Kobiet w islamie .
https://www.youtube.com/watch?v=zWqXy5b_FJo&index=52&list=PLrA55AaaoFQDfug3O5_KZKFTKIbNonMUG&t=1s
Ci którzy twierdzą że islam jest pokojową religią mają swój w tym interes  lub są stadem baranów idących bezwolnie na rzeź. O kobietach no to nic innego jak masochizm, ale zawsze tacy ludzie się znajdowali byli tacy którzy Hitlerowi w 39 Pokojowego Nobla chcieli dawać :) ci sami dali go Husajnowi Obamie a on w zamian za to zafundował tzw ,,Arabską wiosnę"  i rękami Hilarii stworzył ISIS.
Dobranoc
To do mnie? A potrafisz czytać ze zrozumieniem? Gdzie napisałem, że islam to pokojowa religia? Jest tak samo niepokojowa jak i ta Katolicka a nawet bardziej, szczególnie gdy opęta umysły radykalnych idiotów wszelkiej maści ;)

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Wenus napisał/a
Przeczytaj Szuw  jeszcze raz to co Kawusia napisała, tylko tym razem ze zrozumieniem ....
Ależ przeczytałem ze zrozumieniem, to właśnie wasze lęki i budowanie idiotycznych stereotypów na podstawie kontaktu z jedną rodziną. Poza tym, dlaczego uważasz, że dzieci powinny zachowywać się tak jak wszyscy? Nie, one jak najbardziej mają prawo być inni niż stado.

A Ty poszerz trochę swoje horyzonty, poczytaj o kulturze, sztuce arabskiej, i pohamuj swoją ksenofobię, która jest tak silna, że nawet nie jesteś w stanie dopuścić do siebie faktu, że jakiś Arab może pomagać chrześcijaninowi. To skrajna ksenofobia.

PS. Dzieci moich kuzynów bawią się z dziećmi muzułmańskimi i dogadują się bez problemu.

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Lothar. napisał/a
Przyznam że jestem ostrożny z uznawaniem twoich przykładów szu. No bo jak tam twoi koledzy studenci co jechali wyzwalać Ukrainę już wrócili? >;DD Dużo mówisz o ksenofobii a mało i strachu białych ludzi przed napadami i gwałtami. Może i są gdzieś dobrzy muzułmanie wcale nie mówię że nie ale jako grupa są niebezpieczni. To tak jak z katolicyzmem jest sporo dobrych ludzi ale kk ma watykańską politykę która wcale nie ma nic wspólnego ze zdaniem dobrych ludzi. Ciekaw czy poszedł byś przepraszać, jako lewak, rodziny tych Dziewczyn których zamordował Simon Mol zarażając hiv. Przecież lewacy go wypromowali a ty jesteś "dobrym lewakiem" prawda? >;D Więc kto jest moralnie odpowiedzialny za śmierć tych Dziewcząt? Kiedy pojedziesz? :)

A Ty Wojtek idź i przepraszaj rodziny ofiar Breivika :)

PS. Nie przejmuj się tak Muzułmanami — i tak pewnie nie zobaczysz ich nigdy poza telewizorem ;)

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Lotek, Bąbelku, i tu się z Tobą nie zgodzę. Chrześcijanie owszem, mają krew na rękach ale chrześcijaństwo tego nigdzie nie nakazuje. Krucjaty miały miejsce zaraz po zajęciu obszaru dzisiejszej Turcji przez muzułmanów. Po bezwzględnym i brutalnym podbiciu tych, chrześcijańskich terytoriów. Czyli krucjaty były w rzeczywistości działaniami obronnymi. mającymi na celu zamknięcie drogi do Europy.  Inne podboje, w których brali udział chrześcijanie miały podłoże materialne. Natomiast islam to plugawy nakaz ciągłego prześladowanie i mordowania nie-muzułmanów. Prowadzenie wojny z całym światem to obowiązek Mahometan. W chrześcijaństwie nie ma ani słowa by kogoś mordować.

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Wenus
Sorki Lotuś ;P , zagalopowałam się, pomieszały mi się posty :) Ciepłanoc :)
123