Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

sputnik
Czołgiem Panie Kolego :) Ja nawet się nie zbliżam do swojego auta bo mnie to w depresje wpędza. W poniedziałek jeździłem ostatnio i przy minus 4 odpalił za pierwszym razem 2.0 diesel ale bateria ma 7-my rok -potęga (centra futura) i już były opory. Dziś sąsiad o 5:30 walczył pół godziny Renault 1,5 dci. Wczoraj chciałem pojeździć autami moich rodziców ale uszczelki pozamarzały i brak dostępu :/ Dobre paliwo, filtr paliwa i akumulator w dieslu to podstawa. Może przejdę się i do domu zabiorę baterię bo jutro mam gdzieś jechać ale nie mam pewności czy da radę się otworzyć :)

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

sputnik
Właśnie zapomniałem wymienić filtr powietrza ale teraz nie będę się w to babrał. Ciekaw jestem czy wejdę do auta bo duża wilgoć i widziałem jak na rympał wchodził sąsiad :) Zapomniałem przejechać silikonem uszczelki więc mogą być problemy. A co do akku to też mam tę metodę ale po 7-umiu latach już czuję, że to padaka :/ Ładowałem w październiku i słabo to wygląda. Mój potrzebuje strzała a tu jakby krowa muczała. No nic zobaczymy co jutro będzie się działo. A na marginesie start-upów to nic nie dawało mi kopa jak rozruch silnika z B-777 :) https://youtu.be/RAfpUiWqDs0

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Wenus
Mój diesel stoi od czwartku, chociaż zatankowany pod korek i coś tam dolane do paliwa. Na szczęście znajomi pożyczyli mi benzyniaka :)

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

sputnik
Zalecasz odpalić auto na 10 minut by popracował? Wczoraj na TVN Turbo słyszałem, że diesel pobiera energię z akumulatora mimo, że alternator pracuje. Jak myślisz? Wezmę do domu baterię na wszelki wypadek :) https://youtu.be/atyvdC15HFA

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

sputnik
Hej Kwiatuszku :) Dla diesla nie są to łatwe chwile. Miałem fantastyczne auto benzynowe, którym śmignąłem dystans do Księżyca bez awarii ale przy tych warunkach każde ogniwo, które jest najsłabsze uniemożliwi jazdę. Ciekawe czy mój ordynarny deutschland odpali :) Nasz rekord to -28 za pierwszym razem :)
123