do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Wenus
Muzułamnie poza nielicznymi przypadkami dali świadectwo zdziczenia swojej wiary. Nie ma najmniejszej podstawy by twierdzić, że islam jest to religia pokoju. To religia zła, śmierci, upokorzenia i dewiacji i taka jest prawda. Widział ktoś by jakiś Arab politowała się nad losem chrześcijan, albo przynajmniej mniejszości jak homoseksualiści czy przynajmniej nad losem własnych kobiet ? I nie pitolcie o żadnym ubogacaniu kulturowym, bo nie ma czegoś takiego jak kultura czy sztuka islamska - religia im tego zabrania ;P

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Kawusia
Ja tylko do tego co napisałaś chciałam podać autentyczny przykład który miał miejsce rok temu.Moja znajoma była z dziećmi na placu zabaw ,gdzie z rodzicami przyszła dziewczynka islamistka.Jej dzieci bardzo chciały się z nią bawić.Po chwili przyleciał do znajomej syn i mówi ze dziewczynka powiedziała ze nie wolno się jej z nimi bawić .Wtedy on zapytał dlaczego ,a dziewczynka powiedziała -bo nas mordujecie.Syn znajomej nie zrozumiał dobrze i przyszedł do mamy zapytać-Mamo dlaczego ona mówi że my ją mordujemy?Znajoma postanowiła sprawę wyjaśnić.Zapytana dziewczynka odpowiedziała- tak mówią wszyscy -kto wszyscy zapytała znajoma?-No mama tata i wszyscy odpowiedziała dziewczynka.Zanim Szuw wyzwie nas od ksenofobów może warto było by się bliżej zainteresować kulturą obcych narodów.

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Wenus napisał/a
[...]
Chrześcijanie nie mają krwi na rękach? Wyprawy krzyżowe, ścinanie głów, święta inkwizycja to również domena naszej religii. Nigdy nie twierdziłem, że Islam to religia pokoju. Nie jestem religiantem i trzymam dystans do wszystkich religii, chociaż Katolicyzm jest mi najbliższy — ponieważ to religia, wśród której się wychowałem.

Czy widział ktoś, by jakiś "Arab" politował się nad losem chrześcijan? Mówisz — masz:

http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/krol-arabii-saudyjskiej-pomogl-polskim-blizniaczkom,39497.html

https://youtu.be/il-0M6i2dMg?t=9m46s

https://www.youtube.com/watch?v=0EE-u2Ns9G0

Poza tym:

http://natemat.pl/148383,my-tez-bylismy-uchodzcami-w-czasie-ii-wojny-swiatowej-przyjmowali-nas-na-calym-swiecie

Nie każdy migrant jest ortodoksyjnym wyznawcą swojej religii :)

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Tak Kawusiu, Szu może mnie sobie nazywać ksenofobem, ale to nie zmienia faktu, że dla islamisty to On dalej jest psem niewiernym :/

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Zanim Szuw wyzwie nas od ksenofobów może warto było by się bliżej zainteresować kulturą obcych narodów.
Ja Was nie muszę wyzywać od ksenofobów. Przecież sami przyznajecie się do swoich lęków. A powyższy przykład z dziewczynką tylko to potwierdza ;)

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

szuw napisał/a
Wenus napisał/a
[...]

Ależ oczywiście że mamy krew na rekach ,bo do tego prowadzą religie.Ale nasi poszli bardziej w konsumpcjonizm niż
w tradycje chrześcijańskie i nie głoszą żeby zabijać wrogów religijnych.Czyli pałace watykańskie ,purpury,korzystanie z życia itd.Natomiast ci poczytali jak Dawid mordował filistynów i też tak chcą,bo wojny religijne to maja ich zdaniem wyeliminować wszystkich bezbożników.W końcu opierają się na tej biblii co my,tylko ją dosłownie tłumaczą.

[...]

Ale nie zmienia to faktu ze to dzieci mojej znajomej jednak chciały się bawić z tą islamistką.Nie zauważyłeś tego?moja znajoma ich nie odciągała ale wykazała się dobrą wolą.Więc dalej ta dyskusja jest małoowocna i nie prowadzi do konkretnych rozwiązań ,które by pogodziły nasz punkt widzenia  z Twoim.

Re: do Szu i innych zwolenników multi-kulti

<quote author="szuw">
Kawusia napisał/a
[...]
</quote
"Ło matko i córko z byle jakiego kościoła"he he he.........Jeżeli rozumiesz co mam na myśli<smiley image="anim_blbl.gif"/>
123