Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

sputnik
Dzięki za poradę :) Mam dobre miejsce więc niech sobie popracuje -zobaczymy :)

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

sputnik
Sorry, że się "wtrancam" w waszą konwersację ale miałem kiedyś mazdę 323 diesel 1,7 i w drodze zamarzło paliwo :) Krztusiła się bidulka ale była dzielna :)

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Byłam właśnie sprawdzić bo się ociepliło do -9 i słoneczko , ale nic z tego chociaż kilka razy coś tam podgrzewałam (taka spręnżynka na wyświetlaczu). Auto ma silnik 1,4 hdi i podobno pomaga prysnąć placka do rurki od filtra powietrza ale nie wiem.... :/

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

rozalka
Też mam diesla, ale nie odpalił wczoraj:) Tak raz do roku mi zrobi taką niespodziankę, żebym nie myślała:)

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D

rozalka
Kto zasłużył na duże mrozy, to jeszcze pomarznie:) U mnie już cieplej:) Jutro muszę być mobilna i nie ma zmiłuj:)

Re: Komu nieboleśnie odpala autko na mrozie? >;D