ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

da®®io
ktoś powinien rzetelnie wyliczyć ile nas kosztują te loty samolotowe tej skrzydlatej pisowskiej " elity "

Re: ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

da®®io
a może zgodnie z teorią spiskową oni latają po to zeby rozpylać " chemitrails " :)))

Re: ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

jak można za friko czesto z osobami z rodziny odbywać samolotami i helikopterami rządowymi ponad 200 lotów rocznie ???

Re: ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

Hej :) Zależy w jakim statucie i jaka maszynka. Sam oblot to ok. 4000-6000 dolców. Director EPWA czyli Okęcie wylicza w tej walucie. Status HEAD to nie tylko przelot z pkt. A do B ale musi być zapasowa maszyna czyli "biedak" :) Biedak to samolot na sąsiadującym lotnisku w pełnej gotowości. Pisancjum rozspasało się i trudno połapać się. Pracuję i mieszkam blisko Okęcia więc trochę się znam bo mam skaner radiowy na bieżąco. Ba! Pracowałem na Okęciu i miałem swobodny dostęp do wszystkich maszyn prócz rządowych ale słyszałem od koleżanek jaki syf jest w rządowych. Serio! Bez uprzedzeń ale wolały Dreamlinery z USA sprzątać niż po pisuarczykach. Pozdrawiam i do miłego :)

Re: ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

Tam "gości" to bym się nie czepiał... I tak leci na pusto to jest znikomy koszt przelotu. Co innego HEAD! I tu jest problem i tu ujawnia się państwo z dykty! Otóż. Statut HEAD musi być zgłoszony 48 godzin na zad. Nie chcę tu wszystkiego przytaczać ale tam jest mnóstwo służb. /koszta/. O! Pytanko mam ;) Co jest najdroższe w lotnictwie na lotnisku cywilnym? Aj kurcze! ;) Chyba spaliłem. :/ Postój na płycie. Czasem lepiej podnieść maszynkę niż by zalegała -taniej wyjdzie :) Będzieta mieli więcej zapytań to śmiało :) Tymczasem spadam bo mi ostatni autobus spierdzieli ;) Pozdrawiam zdrowy rozsądek :)

Re: ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

aż mi się nie chce wierzyć, że ani razu pan K. nie nawiedził z wizytą naszego Lublinka

Re: ile nas kosztuje ten latający cyrk " monty pythona " ?

da®®io
Marszałek Sejmu jest drugą osobą po Prezydencie i ze wzgłędów bezpieczeństwa nie powinien tak często korzystać z samolotów w celach " prywatnych "