ja nie w tym temacie więc w tym miejscu przecinam wątek

ja nie w tym temacie więc w tym miejscu przecinam wątek

Marcin, działaj tam z " otwartą przyłbicą " bo to powoduje zamieszanie- ja jeśli tam się pojawię w przypadku koniecznym to podpiszę się DAREK bo swoich poglądów się nie wyprę-tak mam

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

Sluchajcie,wam naprawde odbilo????? chcecie kjeszcze cos tam pisac??? dajmy im swiety spokoj. To forum daje poczatek faszyzmowi w Polsce [wymoderowano].  A jednak was kreci ta ich pokrecona psychika. Weszlam tam rok temu bo mnie michalina zachecila linkiem do strony ...ale ....jak sie pojawilam..nikt nie szalal z zachwytu:))) [wymoderowano]. No naprawde...Perelko moj szacun za twa postawe.  Chlopaki lubia porozrabiac. jak chca to niech tam sie bija,trudno. zeby nie bylo,ja tez jestem winna,ze tam sie pojawiam....Mysle,ze juz niedlugo..
Lotek wczoraj rano:
"A za jakiś czas znów przylezie nielogowane "bydlę forumowe" i będzie opluwać Polaków. Skąd taka dzicz się bierze? Po co tu przychodzi? Żeby mącić? Przecież ma swoje forum i tam niech pisze co chce, o ile ktoś to będzie chciał czytać."

ja nie w tym temacie, więc przecinam ten wątek

lwiczko, w tym co piszesz jest dużo racji i gorzkiej prawdy-Ja na Atlanydę trafiłem dzięki Wenus i krótko było nawet fajnie, ale bardzo krótko, bo zaraz zaczęły się jazdy z lotharem-potem z drapakiem i illumem-teraz oliwy do ognia dokłada Ana i kukizówka aby-Kawusia nie ma pojęcia o obiektywnej moderacji, a Sylwia? cóż parasolkowa nieobiektywna imperatorka:((( która nawet nie uświadamia sobie jak jest sterowana i czemu przyklaskuje

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

Lwiczka9
To forum skupilo zdezelowane modele starego onetu, i jak kiedys widzialam te nicki typu walkiria,Ilum,Ewka itp.to nigdy nie wchdzilam w dyskusje,bo widzialam kto zacz. Teraz  Sylwia daje im parasol...i w imie czego???? ta dziewczyna ma obsesje wladzy i obsesje basni. Mysli,ze jak zamknie sie w wyimaginowanym swiecie basni z... to nikt tego nie widzi:))) prosze takze zauwazyc,ze wlasciwie to...o ile Michasia,kawusia czy kropelka jakos maja poziom dziewczyny i nie schodza ponizej to..S.musi nam dawac odpor jako admin i wtedy wychodza chcial nie chcial "prawdziwe oblicza":)))) No i...ona nie ma kolezanek...czyli jej "kolezenskosc' jest interesowna i podyktowana wlasnym Ego i Ja. oj tam,dario,szkoda slow,zbieram sie dzis na 'skakanie na parkiecie":)))
Mi najbradziej odpowiadala formula magii,gdzie moderacja owszem moderowala,ale nie wtracala sie zanadto. Forum z cenzura mija sie z celem. owszem,opanowala sztuke "technik komputerowych ale co to za problem skoro prawdobodobnie zawodowo w tym siedzi:))))) pewnie bedzie chciala sie odniesc..wiec czekam Serenity:))))niedoczekanie moje???:))))

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

Lwiczka9
Ok,rozumiem ten techniczny zabieg,pozdrawiam darrio i mykam,dziekuje:)

Re: ja nie w tym temacie więc w tym miejscu przecinam wątek

Marcin, działaj tam z " otwartą przyłbicą " bo to powoduje zamieszanie- ja jeśli tam się pojawię w przypadku koniecznym to podpiszę się DAREK bo swoich poglądów się nie wyprę-tak mam
Ok, jeśli będę chciał coś napisać, to będę to robił pod zalogowanym nickiem

Re: ja nie w tym temacie, więc przecinam ten wątek

..pnadto Darku ..mmm..ja na codzien zajmowalam sie polityka po uzyskaniu gruntownego,b.dobrego wyksztalcenia,ojakim wspolczesni zacy i ludzie moga pomarzyc..a na forach jestem glownie dla zabawy,i na mnie te polityczne zadymy nie robia wrazenia,bo musialam uswiadamiac mlodych i starych w tym temacie...a wiadomo...ludzie autorytety maja w de w pisowskiej polszcze...wiec zaniechalam...nawet odeszlam z pracy bo..juz mi sie nie chcialo uprawiac orki na ugorze...wiec na forach tym bardziej mi to zwisa...Nie bede przeciez bila  sie z konmi, i z czarnego lotka robila bialego..:)))) wiec rozumiesz moje apolityczne tu "niezaangazowanie"...kazdy ma swoj los,swoja historie indywidualna i nia sie kieruje. Kiedys na wyklady jeden ze studentow chcial przyniesc Mein kampf. Rzeklam_prosze uprzejmie.Podyskutujemy a potem razem pojdziemy do celi.  Jestem otwarta na poglady innych,ale nie bede nikogo przekonywala na sile.  Czasem zabiore glos dla zabawy i taki jeden z drugim mysla ,ze ja na powaznie. I jedzie łatka:))) Wiec niech sie uswiadamiaja ludzie,ktorzy dotad zyli w jakims uspieniu i budza sie z letargu,ze nagle moga odkrywac historie pisana przez kefira:))czy cejrowskiego:)))no luuudzie,gdzie ja jestem:)))ano w Polszcze kochana pani,w Polszcze;)))))Narka! Tymczasem robie porzadki w ksiegozbiorze. ciagle i nieustannie. Myslisz,ze ludziom chce sie czytac powazne analizy????nie,oni wola propagande cejrowskiego tudziez kefira czy gadowskiego...brrr....aaa i jeszcze braun...:)))

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Czyli Jedna wielka obluda lwiczko...oni tam zostana do konca az nie wiem...w roku 2038?:)...zlikwiduja caly onet...
12