jest a raczej był taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

jest a raczej był taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

" asz dziennik " - zaglądacie do niego? https://www.google.com/search?q=asz+dziennik+

Re: jest taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

Kpt.Wojtek
Ja czytam czasem w necie, ale spotkalem sie z nim w pociagu z Warszawy do Berlina a nawet w samolocie LOTu na trasie miedzynarodowej. Byl za darmo. Moze dlatego ma dosc spory naklad;)

Re: jest taki (a raczej byl ) taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

da®®io
mam wrażenie, ze tego portalu juz nie ma - z netu zniklo wiele roznych ciekawych stron - konserwowa " dobra zmiana " z cichacza czysci niewygodna konkurencję  polityczna - co sie wpisze jakis temat to na google wyplywaja prawie same prawicowo-katolickie witryny i tvp.info:)))

Re: jest taki (a raczej byl ) taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

Sputnik
Dla higieny psychicznej to nie odwiedzaj takich portali :)

Re: jest taki (a raczej byl ) taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

był sobie taki opozycyjny, krytyczny do władzy portal " wiadomo co " i już go z dnia na dzień nie ma - domena ta została wystawiona na sprzedaż - ciekawe jak długo jeszcze wytrwają niezależne oko.press, newsweek.pl czy koduj24  zanim zostaną w necie tylko i to wcale nie do końca polskie pis-media

Re: jest taki (a raczej byl ) taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

da®®io
dzisiaj ponownie działa ten portal wiadomo.co - widocznie mieli jakis poślizg z opłatami, a więc ten mój alarm był przedwczesny, choc ja teraz będę to uważniej obserwować

Re: jest taki (a raczej byl ) taki prześmiewczy portal w necie i nazywa się ...

da®®io
ostatnio nie mogę otwierać stron " money.pl " i " natemat.pl " - kto z was też się z tym spotkał?