kłótnia o wodę przy posiłku

miseczkowa
Pokłóciłam sie ostatnio z przyjaciółką o jej odchudzanie. Nie da sobie przemówić do rozsądku ze picie wody podczas jedzenia wyjdzie jej na złe i jej odchudzanie jest spowolnione. Ona sie upiera przy swoim ze piła zawsze na dietach i zawsze chudla jak trzeba. Jak ja przekonac ze mam racje (bo zakladam ze mam), jakich argumentów uzyc?

Re: kłótnia o wodę przy posiłku

Kpt.Wojtek
15 minut przed posilkiem.

Re: kłótnia o wodę przy posiłku

zabajona
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez miseczkowa
kilkanascie minut przed jedzeniem jak najbardziej, to sprzyja odchudzaniu, ale popijanie w trakcie jedzenia i zaraz po wcale nie wychodzi nam na dobre, mozesz kolezance dac do poczytania, tu jest wszystko czarno na bialym https://www.darnatury.pl/blog/article/woda-miedzy-posilkam