kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

kosz na Atlantydzie stał się subforum "ulotnej, wolnej nieocenzurowanej myśli"

jednak trzeba czytywać jego zawartość bardzo szybko, bo ostatnio zaczął być zbyt rygorystycznie kasowany tak jakby  utracił dno:)

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum " wolnej nieocenzurowanej myśli

nie da się ukryć, ze Pani Atlantyda wspiera tamtą agresywną skrajną konserwę i podzieliła swoimi niedopuszczalnymi metodami ludzi na swoich klakierów jak lothar i niewygodnych obcych czego ja jestem przykładem, a czarę goryczy na Atlantydzie przepełnił illum

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum " wolnej nieocenzurowanej myśli

zwrócie uwagę, że ja pomimo zabanowania sukcesywnie dopisuję komentarze i aktualizacje pod bieżącymi datami na moim zarejestrowanym profilu tylko inną
 metodą i wygląda to tak jakby miał tam jedynie zabanowany awatar:)))

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum " wolnej nieocenzurowanej myśli

Serenity
da®®io napisał/a
[...]
Zatem nie zdziw się, jak usunę też twoje wszystkie posty. Nie dość, że nie stosujesz się do mojej decyzji, to jeszcze przenosisz cały "problem" tutaj.  Czy ty człowieku nie masz własnego, prywatnego życia, że całymi dniami i nocami siedzisz na forach i jątrzysz?
Weź jakąś książkę do ręki, to może ochłoniesz i wyjdzie ci to na zdrowie.

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum " wolnej nieocenzurowanej myśli

Sylwia, czy Ty nie widzisz co u Ciebie wyrabia illum i llothar, czy takie chcialas miec forum? dajesz tam przyzwolenie dla skandalicznych wypowiedzi we wszystkich najgorszych formach-kazdy ich wpis kwalifikuje się do ostrej riposty-uleglas presji tamtego odrealnionego srodowiska chorego na ostatnie przejawy normalności
" lothar jest zwichrowany, drapak jest zenujący, a illum przerażający"-ta paczka jest duracka, buracka i warcholska, a Nasze Pociągi Się Rozjechały i to nie z mojej przyczyny-przemyśl sobie to-bardzo proszę  ps.zrobilas na mnie inspirowaną nagonkę więc się bronię

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum " wolnej nieocenzurowanej myśli

da®®io
Sywio, jesli prześlesz na moją pocztę te bezuzyteczne, nieotwieralne dla mnie zzipowane śmieci i zablokujesz nimi moją skrzynkę to uprzedzam, ze spróbuję je przesłać na Twoją pocztę jako spam - proszę, nie otwieraj kolejnego zawziętego konfrontacyjnego frontu  pomiędzy Nami

[...]

To, co widzę, to jego (Illuminata) merytoryczne odpowiedzi, co do tematu wątku.
Nie ma tam agresywnych ataków na interlokutora, jaki ty uprawiasz i za co właśnie zostałeś zabanowany na Atlantydzie.
Nawet teraz (tutaj) nie możesz się powstrzymać, by nie używać inwektyw, w stosunku do użytkowników Atlantydy - chociaż nie prowadzisz z nimi dialogu. Uważam, że to ty masz problem i to wielki, bo nie potrafisz nawet paru dni powstrzymać się od zaglądania na forum Atlantydy dla nabrania dystansu.

Pamiętam twoje pierwsze słowa, gdy mi napisałeś, bym zrobiła wszystko, by to, co było na "Marsie" się nie powtórzyło. I jakoś wtedy przez ułamek sekundy powstał w moich myślach obraz, gdy twoje wyzywania wielkimi literami widziałam (tam na "Marsie") i często wtedy wyłączałam komputer. Ty już wówczas tak się zachowywałeś i nic się nie zmieniło. A ja...wg.twoich zaleceń robię właśnie to, by to ukrócić.

I nie mów mi, że nie z twojej przyczyny, tylko weź się człowieku w garść!

da®®io napisał/a
[...]
Zatem ja je, jako "spam" wywalę. Odizoluj się na kilka dni od Atlantydy - nie pisz, nie zaglądaj, daj sobie przerwę - dobrze radzę. Skończyłam z tobą dialog.

Re: kosz na Atlantydzie stał się subforum " wolnej nieocenzurowanej myśli

da®®io
jeśli nie ma dialogu to będę kontynuować monolog-odczucia z Marsa są mylne i nie dotyczą sytuacji których ja byłem sprawcą bo to jest klamstwo-mam prawo pisać nawet jako nielogowany tam gdzie jest to regulaminowo dozwolone i jeśli Administracji Atlantydy moja osoba jest niemiła to niech zablokuje wszystkich nielogowanych-to nie moja sprawa- nie przyjmuję żadnych zaleceń ani nakazów ograniczających moje swobody obywatelskie, także te w internecie
12