kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

Re: kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

Mariolla
Bo troche sie zdziwilam ze nic nie piszesz;))Wejdź na mój wątek I zobacz co napisalam;)

Re: kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

da®®io
caly czas piszesz na dwóch Mariolkach:) i się zastanawiam jak to robisz- czy czasem nie korzystasz równolegle z dwoch roznych urzadzen?

Re: kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

Mariolla
Bo teraz pisze z telefonu;)

Re: kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

da®®io
no tak myslałem, że jedziesz na dwa " nadajniki "szkoda, że nie widzę numeru Twojego telefonu:)

Re: kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

a skoro jestesmy na wątku o dziecięcych gwiazdach filmowych - to powiem Ci, ze ja w wieku 6 lat w roku 1969 - występowalem w telewizji lokalnej i mowilem wierszyk na Dzień Dziecka- taki bylem zdolny przedszkolak:)

Re: kto pamięta serial z lat 80-tych " Nasze podwórko " ?

da®®io
już wiadomo, że podwórko warszawskie należy do Rafała, a Patryk do domu
12