Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

Lwiczka9
to silna i madra babka:) To łodzianie będą decydować o tym, kto będzie prezydentem i komu chcą powierzyć dalsze zarządzanie miastem
- powiedziała Zdanowska. Zycze jej powodzenia!
Byla dobrym prezydentem (tka?:) Lodzi i duzo dla miasta zrobila. a te oszczercze oskarzenia to zwykla nagonka i zemsta  polityczna.

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

da®®io
mogła dostać do 5 lat kary odsiadki, ale zasądzono jej grzywnę ok 25 tys. -wg Sądu doszło do przestępstwa na poziomie prywatnym i ponieważ nie dotyczy ono funkcji administracyjnej więc ponowne jej kandydowanie nie jest zagrożone choc będzie Ona figurować w rejestrze skazanych-skala poparcia w wyborach oscyluje na poziomie przekraczającym 51%

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

Lwiczka9
W kazdym razie-ja trzymam kciuki.... Chelsea przegrala...Barca znow...ech..ten Messi...Mecz niezly...Angole troche pechowo...no ale barca klasa dla siebie jak zawsze...

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

da®®io
widziałem ten mecz-bramkarz Chelsea ma " dziurawe nogi " :)))

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

Lwiczka9
Doslownie! Co za partacz! No nie moge....

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

łodzianka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie wtrącaj się w nasze łódzkie sprawy.

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

Możesz stąd odejsc niełodzianinie?

Re: Jestem pewna,ze Pani H.Zdanowska wygra wybory prezydenckie!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
lwiczko, obroniliśmy nasza p. Prezydent - Zdanowska wygrała nokautująco - nie będzie pis łodzianom narzucac prezydenta - i niech teraz udlawi się tą zabą jaką sam wytworzył

Sondażowe wyniki wyborów:
WYNIKI WYBORY SAMORZĄDOWE 2018 W ŁODZI
HANNA ZDANOWSKA - 70,10
WALDEMAR BUDA - 24,4