linki do forum kuchnia wymagaja naprawy

jest w nich niepotrzebna spacja przed f8 i to powoduje, ze nie ma mozliwosci dokonac przerzutu, gdy zlikwidowalem spacje recznie to opcja zadzialała

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Forum-kulinarne- f8269.xml
-cos mi przy kopiowaniu linka robi te spacje po myslniku
-przejrzyj te linki pod tym kątem bo sa klopoty z przerzucaniem

Re: linki do forum kuchnia wymagaja naprawy

Dario, tak wygląda forumowy link prowadzący do "kuchni":

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Forum-kulinarne-f8269.html

Nie ma w nim żadnej przerwy i spacji. Jak by tak było, to link by nie działał, nie dałoby się przejść poprzez menu do działu "kuchnia". Problem raczej po stronie Twojej przeglądarki itp.

Re: linki do forum kuchnia wymagaja naprawy

da®®io
ja musze ręcznie w kazdym linku likwidowac tworzacą sie spację-widocznie inaczej formatowane jest pole kopiowania, ok problem rozpoznany i sposob zaradzenia jemu chyba tez /ps. wlasnie dlatego wymyslilem te osobne kosze bo nie moglem wrzucac w duzy folder