mam pewne przypuszczenia ... na temat

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
ale to przeciez " pisowie " szerzyli katastroficzne wizje i skutki zdrowotne powodowane tym  skazeniem srodowiska a nawet ludzi wiec sami wyploszyli prez.Donalda tym kasandrycznym scenariuszem

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

Sputnik
Nie widziałem sytuacji ale pisuarczycy chodzą na brzegu Wisły  w skafandrach przeciwskażeniowych :)))

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

da®®io
czyli wychodzi na to, ze w takich " strachach na lachy "  prez.Ukrainy jest odwazniejszy od prez. USA skoro zdecydowal sie na przyjazd do nas. ps. ciekawe jak wice-prez. Pence podchodzi do tego problemu i czy go poinformowano o tej " Czajce "

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

Sputnik
Zobaczymy go w skafandrze i masce na konferencji prasowej TVPiS. Prowadząca/y będzie tradycyjnie w gumofilcach :)

Re: mam pewne przypuszczenia ... na temat

Mary Lou
Przynajmniej zostawił Polakom i Niemcom sprawę reparacji wojennych a już pisiaki myślały że ich wesprze. Mundury ten trampus wreszcie..
12