może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

da®®io
zaraz na polsacie sport będzie mecz madryckich klubów
 Real -Atletico i ja typuję wynik R - At 1:2

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

hiena
Nie oglądam...ale typuje ze atletico wygra...

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

da®®io
mecz będzie sędziować Marciniak i znów po jego decyzjach mogą wyniknąc kontrowersje-ja mam wiele zastrzezeń co do jego ocen sytuacji boiskowych i oby znów coś nie "zmalował"

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

da®®io
ryo, lwiczko, podawajcie swoje typy

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

da®®io
no to nieźle się zaczęło - 2 min. i gol dla Atletico

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

hiena
Tak?...ty powinieneś postawić jakiś zakład...moze byś coś wygrał?...ryo chyba nie ma...a lwiczka baluje pewnie...

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

jednak Real wyrównał i do przerwy jest remis 1:1 - w drugiej polowie obie drużyny strzeliły bramki i przy stanie 2:2 będzie dogrywka - a w niej 2 bramki Atletico i mamy wynik 2:4 - a więc padł mój typ i hieny jako " 2 "

Re: może zatypujmy wynik meczu o Superpuchar Europy

da®®io
to nie jest takie proste bo czym innym jest typowanie wyników na sucho-bez presji a czym innym gdy w grę wchodzą realne stawki - w tych zakladach wygrywa się glównie wtedy gdy postawi się wariacki rezultat bo z tych prawdopodobnych to kasy nie będzie