Słyszeliście o tym?

Re: Słyszeliście o tym?

da®®io
trzeba ośmieszać ten ich  fundamentalizm

Re: Słyszeliście o tym?

Re: Słyszeliście o tym?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
mam wrażenie, że cofamy się do Średniowiecza, a kraj staje się enklawą segregacji, szowinizmu, kościelnego fundamentalizmu i nietolerancji

Re: Słyszeliście o tym?

da®®io
tak się rozpędzili w tym rozdawnictwie dla swoich, że teraz wyciągają łapy po kasę od wolno  żyjących i bezdzietnych

Re: Słyszeliście o tym?

Tego już nie przeczytałam ze jest tam motorniczy gej!...ale jaja robią tylko dwa dni miały być zawieszone te choragiewki nie miesiąc!...to jest dyskryminacja ze hej:/...

Re: Słyszeliście o tym?

wg. kręgów koscielnych ta tęcza jest nieprawdziwa - diabelska bo ma tylko 6 kolorów a ta naturalna ma ich 7
 - w tej " gejowej " brakuje koloru INDYGO
" Indygo ( indygowy) – barwa o odcieniu pomiędzy niebieskim
 i fioletowym .
Zakres światła indygo ma długość fali od ok. 420
do ok. 450 nm "

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,23776449,teczowa-flaga-ruchu-lgbt-ma-szesc-kolorow-ksiadz-z-poznania.html

Re: Słyszeliście o tym?

hiena
Ja już naprawdę nie wiem co się dzieje?...niedawno było z tym autobusem 666...
a i jeszcze zapomniałam...28 lipca w piekarach śląskich miał odbyć się festiwal z ostra muzyka na wzgórzu powstańców chyba?...pierwsza edycja zaczęła się w tamtym roku zagrali i wszystko ok...ale w tym roku miał wystąpić Kat...kultowa polska metalowa kapela...no i księża zaczęli protestować...bo zespół ma piosenkę
pod tytułem „666”...a to oczywiście jest znak bestii i szatański tekst według nich...
dopięli swego...koncert się nie odbył choć burmistrz miasta dała na to wcześniej zgodę...a najlepsze jest to ze wokalista urodził się i żył w tym mieście...wystosował odpowiedni list co sądzi o całej sytuacji może go znajdę...
123