Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

hiena
ale była transmisja na onecie o której nie wiedziałam i zobaczyłam końcówkę pogrzebu...tak to wyglądało...https://gwiazdy.wp.pl/wzruszajace-pozegnanie-kory-tomasz-organek-zaspiewal-czarna-madonne-6282169998669953v

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

da®®io
od godz. 11 relacje z pogrzebu były na polsat news, i tvn 24. - tam były takie tysięczne tłumy, że pewnie bys tam się nie dopchała- znajdz na jakiejs aplikacji umiejscowienie tej kwatery i spokojnie kiedy będziesz w Warszawie będziesz mogla odwiedzić Jej grób-tam będą przez dlugi czas przychodzić całe pielgrzymki fanów tak jak do Morrisona w Paryżu

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
W pracy w radiu słuchałam - podawane były relacje z pogrzebu.

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Ważne że masz ją w sercu i w pamięci Hienko a ona pewnie to odczuwa bo duchowa forma jest wrażliwsza ;)

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

hieno, nie poruszałem tego smutnego wydarzenia gdyż uznałem, że to jest Twój temat - Kory już nie ma - a " show must go on "

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

W tv nie mogłam zobaczyć ale było całe szczęście w necie...większość ludzi chyba stała przed cmentarzem...a ci znani i przyjaciele byli w środku...muszę zobaczyć jeszcze raz na you tube...a co do miejsca pisało na onecie jaki rząd i numer...jasne
ze pojadę tam i to jeszcze w tym roku...

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

W radiu tez była transmisja...no popatrz...jeszcze w lipcu pochowali innego muzyka
Brylewskiego na Powązkach ale pokazali tylko zdjęcia nie było transmisji...

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Słuchałam ja bardzo często piosenki i wywiady...miałam nadzieje ze już jest dobrze
bo mówiła ostatnio ze może da dwa koncerty...ale niestety już nie da nigdy więcej
😢...
1234