Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

hiena
Nic by się nie stało...gdybys poruszył...ale dzięki za lojalność...

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

da®®io
poruszyl mnie artykul w ktorym jest mowa, że siostra chciala obudzić u Kory chęc do walki, ale Jej opiekunka wyraziła ostry sprzeciw twierdząc że nie wolno przeszkadzac w umieraniu skoro weszła na tę ścieżkę- czytałas to?

https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/opiekunka-kory-o-ostatnich-dniach-zycia-artystki-straszne-slowa-do-siostry-kory/jcjt0dw

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Słuchałam ja bardzo często piosenki i wywiady...miałam nadzieje ze już jest dobrze
bo mówiła ostatnio ze może da dwa koncerty...ale niestety już nie da nigdy więcej
😢...
Szkoda wielka ale cóż począć. Dobrze że przynajmniej nagrania zostały po niej

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Tak...muzyka zawsze będzie żyła...a po nas zostaną tylko wpisy na forum...

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Czytałam to ale w skróconej wersji...ta jest dłuższa...nie wiedziałam wcześniej ze miała siostrę?...myślałam ze ma tylko braci...na pogrzebie ja ujrzałam 1 raz i jest...
podobna do Kory twych okularach i krótkich blond włosach...

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Hej,pozdrawiam,rzadko pisze bo robot mnie wkurza..chce sie zalogowac,ale cos nie wychodzi..///
Kore uwielbiam..
Pogrzeb byl wzruszający i ..piekny...Prostota i szczerosc meza,, synów,przyjaciol i brak zaklamania i celebry katolickiej...
Pozazdroscic jej tego...
Była moja idolka.

Re: Nie pojechałam na pogrzeb Kory...

Kpt.Wojtek
I ladnie ksieza podsumowali reakcje klechow:)