na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

MaryLou
Dobry pomysl,po co sie katowac?/// Na wiosne bedzie lepiej:)!
LKS prowadzi z legia na pocieszenie:)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
musiałem tutaj zajrzeć i napisać tę radosna wiadomość skoro wygralismy:))) 3:1 z liderem z Rzeszowa

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

nawet zastanawialem się czy isc na ten mecz, ale po tym co grali zabraklo mi nieco wiary w sukces- teraz troche zaluje bo to musial byc emocjonujacy mecz - ale spoko jeszcze jest wiele meczow w tym sezonie wiec nic straconego

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

najpowazniejszym przeciwnikiem Widzewa od lat bedzie w Pucharze Polski Slask Wroclaw i to dopiero bedzie prawdziwy sprawdzian dla mojej drużyny

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
Leionovia była lepsza i groźniejsza, ale to Widzew wygrał 0:2 bo wzmocnila sie jakość defensywy na pozycji bramkarza

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

najpowazniejszym przeciwnikiem Widzewa od lat bedzie w Pucharze Polski Slask Wroclaw i to dopiero bedzie prawdziwy sprawdzian dla mojej drużyny
no i ten pucharowy pojedynek mamy juz za sobą - byłem na tym emocjonującym meczu - a ten dośc zaskakujący wynik 2:0 dał nowe nadzieje na lepszą gre zespołu ktora da ten upragniony awans - teraz ligowy pażdziernik, a pod koniec m-ca kolejny ciężki mecz w Pucharze Polski z Legią - przeciwnik raczej na tym etapie jeszcze nie do pokonania ale Widzew powinien grac takie mecze jak najczescie bo to najlepszy sposob na zdobywanie doswiadczenia i podnoszenia poziomu gry - ja po cichu liczę na naszą wygraną np. po karnych:)))

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
jeszcze raz twierdzę, że wymiana bramkarzy dała drużynie większą pewnośc w obronie a ostatnie wyniki z tyłu na 0 dobitnie o tym swiadczą- po wygranych z Polkowicami i z Toruniem wrócilismy na czoło tabeli:)

Re: na Widzewie - nowy sezon i nowe nadzieje

da®®io
co to był mecz na stadionie Widzewa - 2 rzuty karne, jeden samobój, 4:0 do przerwy i 3:3 po zmianie stron. Po emocjonującej grze Widzew zgarnia trzy punkty,
wygrywając 7:3 z Siedlcami i umacnia się w czubie tabeli
1234567 ... 19