na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

uważam, ze do grzebania i edytowania w Wikipedii powinny miec dostęp jedynie osoby uprawnione i przez Wikipedię do tego upoważnione i w związku z tym mam prośbę - jesli natraficie na usuniętą stronę to proszę wklejać tutaj linka potwierdzającego ten fakt

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

oto strona na Wiki która przestała się wczytywać
* ulica Rokicinska w Lodzi
teraz będę tę stronę obserwować-ciekawe czy powróci po poprawkach

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

da®®io
prostym wskaźmikiem co jest aktywne a co zostało wymazane z Wikipedii jest kolorystyka aktywnych tematów - niebieski temat figuruje w bazie, czerwony oznacza że hasło zostało usunięte

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

A po co?

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

da®®io
bo mało kto zdaje sobie z tego sprawę jak zasoby Wikipedii są przerabiane i przystosowywane do nowego programu " uswiadamiania Narodu "

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
bo mało kto zdaje sobie z tego sprawę jak zasoby Wikipedii są przerabiane i przystosowywane do nowego programu " uswiadamiania Narodu "

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

Kpt.Wojtek
To moze do Lotka, bo wkleja coraz dluzsze cytaty, ja malo korzystam;)

Re: na tym wątku będziemy wyłapywać skasowane tematy na Wikipedii

da®®io
ale zobacz jak konserwowi czyszczą neta, w google sa głównie portale prawicowe i narodowo-konserwatywne - jeszcze kilka lat temu były dostępne w danym temacie strony wszystkich opcji, a teraz forsowane są jedynie ich poglądy - ja uważam, ze net stał się nieobiektywnym i manipulanckim medium
12