nauka alfabetu w jednej z norweskich podstawówek...

nauka alfabetu w jednej z norweskich podstawówek...

Alutka
Nie tylko u nas takie absurdy się zdarzają...dla zainteresowanych podsyłam link do strony z artykułem osesek.pl tak dla urozmaicenia...

Re: nauka alfabetu w jednej z norweskich podstawówek...

Faktycznie komuś chyba coś się mocno pomyliło. Wydaje się aż niewiarygodne, że takie obrazki zostały dopuszczone do pierwszoklasistów. Widać wpadki zdarzają się wszędzie.

PS Masz bardzo fajny nick. "Alutka" to jedna z moich ulubionych bohaterek sympatycznego serialu pt.: "Rodzina zastępcza".

Re: nauka alfabetu w jednej z norweskich podstawówek...

Alutka
nie oglądam, ale dziękuję :)

Re: nauka alfabetu w jednej z norweskich podstawówek...

Alutka
a dziękuję :) serialu nie oglądam...czasem ktoś się tak do mnie zwraca;)