oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd )

w większości mężczyzni są naiwni i ufni, za to niektóre kobiety są podstępne i nielojalne

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd )

w większości mężczyzni są naiwni i ufni, za to niektóre kobiety są podstępne i nielojalne
Nie wiem o jaki watek chodzi, ale masz podobne zdanie do Lotiego jezeli chodzi o staly zwiazek z kobieta ;)

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd )

da®®io
przeciez nie uogólniam i nie mówię o wszystkich - ja jedynie pokazuję pewną życiową prawidłowość

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

gość
Ja się zgadzam z 'obudźcie się',że to sprawka illuminatusa.

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

da®®io
dzięki za tę podpowiedź - w sumie też bym wolał żeby tak było, bo na opini illuma mi nie zależy - zareagowałem emocjonalnie bo poczułem się obrażony czym dałem wyraz tym wątkiem - illum juz występował pod kobiecymi podpisami typu Ania, Becia, Zofia to i pewnie może być Marysią, co może to potwierdzać gdyż  tak szybko odpowiedział na " jej " wpis a potem do tego włączyła się jego klakierka " ana "

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

gość
Ten nick sierotka Marysia znam ze starego forum,na którym pisał illum.

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez gość
Moje watki i posty kasuje Loti , nawet te z pytaniem o regulamin forum. Pozbawil mnie prawa do kosza. Darrio ma lepiej ;)

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez gość
ja tez pamietam z duszy " sierotkę marysie - orphand marry " ale bylem pewien ze to kobieta, choc kilkakrotnie mylily jej sie koncowki rodzajnikowe co zbywała żartem - ta " marysia " pisywała z kaskasia i gdy dyskutowałem z Nią o tym to Kasia mowiła ze to moze byc facet - illum jest sliskim wężem i nie wykluczam ze to moglbyc nielogowany klon  z * podszywajacy sie pod ba i sierotka marysia w jednym
123