oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlantydzie przez osobę stąd

dla mnie jest on poniżej krytyki - jest on szczytem nielojalności i wyrazem złych intencji wobec tego forum - jestem nim oburzony

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd )

http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Dobry-wieczor-tp99283.html
na razie nie napisze kto jest autorką tego paszkwila, ale to zrobię gdy będę pewien - Pani autorko - tak się nie robi - przeszła Pani na stronę nieprzyjaciol ktorzy tak Panią potraktują jak traktowali - powodzenia w " uroczych " dysputach z aby-zdegustowaną

Re: ten wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd ( to sie jeszcze wyjaśni kogo mam na myśli )

obudźcie się...
Przecie to Illum jest prawdopodobnie autorem i sam sobie odpisuje,..

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd ( to sie jeszcze wyjaśni kogo mam na myśli )

da®®io
ja mam swoje podejrzenie, ale na razie nie pisze tego otwartym tekstem bo nie chcę nikogo urazić - jedno jest pewne z naszych konfliktow tutaj tam cieszą się oni - tam siedza wichrzyciele i prowokatorzy ktorzy mieszaja tutaj

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd ( to sie jeszcze wyjaśni kogo mam na myśli )

Obudźcie się...
To masz złe podejrzenia...

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd ( to sie jeszcze wyjaśni kogo mam na myśli )

da®®io
jesli to bylby illum to idealnie wstrzeliłby się w ten nasz konflikt - nie wykluczam tego ze to może byc jego sprężyna

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd )

No i o kogo tu chodzi?...o oburzona czy mnie?!...

Re: oburzył mnie wątek zamieszczony na Atlanytydzie przez osobę stąd )

da®®io
to się jeszcze okaże kto a raczej która " zdradziła " ale jest pewne, ze Pani " hieno " dolała oliwy do ognia
123