orla perć

sielanka
jaki jest najtrudniejszy odcinek Orlej Perci? wybieram sie z grupą i szukam roznych informacji na ten temat

Re: orla perć

na temat szlaków tatrzańskich najlepszą orientację ma koleżanka Wenus

Re: orla perć

Re: orla perć

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sielanka
O tej porze roku?  i jeszcze grupą...  marna prowokacja :/

Re: orla perć

da®®io
hej:) miło Cię widzieć-może szuka tras na wyprawę wiosenną - a jesli to prowokacyjka to taka raczej niegrożna choć i z tego tematu mistrzowscy trolle mogą zrobić " wariacką operetkę "

Re: orla perć

Wenus
Hej :) Wiosną szlaki też są na tej wysokości oblodzone, nawet w maju.

Re: orla perć

Re: orla perć

Wenus
Zanim usunąłeś post zdążyłam go przeczytać.... Kiedy jest tak, że robisz dobrą minę do złej gry to nie chcesz aby ktoś widział jak ci ciężko, bo nie chcesz nikogo tym obciążać. Jesteś inteligentny i myślę, że zrozumiesz co mam na myśli.
123