piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

da®®io
hienko, w Polsce napewno nie było takiego widowiska-na tych fotkach są rejony pd.Europy, ale zgoda-znalazłem takie zdjęcia, ale nie do konca wiem, czy one nie pochodzą z poprzednich zaćmień może z roku 2015-dziennikarze często wklejają materiały nieadekwatne do treści i mało aktualne dla zilustruowania swoich artykułów-więc tutaj też tak może być-jednak samo zjawisko jest piękne i niesamowite

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

hiena
Tez tak sadze...ze to z wczesniejszych lat...tak to byl chyba 2015...zabojczy ten ksiezyc ...

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

Marcin, na tym wątku życzę Ci wszystkiego Najlepszego i dorzucam takie urodzinowe przesłanie w związku z kobietami

"one dadzą radę jeśli tylko zechcą"

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

Nawet wczoraj dwa razy wstawałam aby popatrzeć na to zjawisko ale niestety chmury przysłoniły wszystko.
12