Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Chwila reklaksu sie nalezy. Mysle jednak,ze nie ma co tu klepać o tamtym forum. Niech tu bedzie oaza spokoju:))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

hienna
Racja Lwiczko. Tutaj możemy sobie spokojnie porozmawiać o klimakterium, ziółkach i naszych wiejskich sprawach a tamte miastowe siksy niech se gadają o chłopach.

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
:))))) alez masz ciety jezorek:))) wlasnie ogladam stronki z babskim agd bo...20 lat chodzilam tydzien w tydzien do fryzjerka,bo prace mialam,ze na tip top musialam byc..:) Teraz koncze z tym! Musze sama zadbac:)  osttanie lata pis przeoral,no i efekt mamy na No.Atl. Oj tam,niech sobie dziołcha rzadzi:)))) Jak lubi:))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

uchachana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hienna
Hienna to nie hiena haha

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hienna
Zatkało kakao?

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Chwila reklaksu sie nalezy. Mysle jednak,ze nie ma co tu klepać o tamtym forum. Niech tu bedzie oaza spokoju:))

A ja coś "klepnę" tu, skoro tam nie można 😉
Poczytałam trochę NA, gdyby nie 2-3 osoby wcale bym tamtego forum nie odwiedzała.
Hienka nic się nie zmieniła, trafne riposty na chłodno, bez specjalnego zaangażowania, jest spontaniczna i szczera, zawsze podobała mi się jej nieco rebeliancka postawa😆
Fajny klimat by wprowadziła, gdyby dano jej pisać to co myśli, a nie co wolno tam pisać.
Szkoda, że nie ma już takich for jak Mars.

Sylwia wykorzystuje fakt, że założyła to forum. Jednak zapomina, że założyła je nie dla siebie, a dla osób, które lubią się spotykać literkowo, i to niekoniecznie z nią.
A już klimat zafalszowania jaki tam wprowadza poprzez cenzurę i zasady oparte o własne kompleksy, to nawet mi już nie chce się tam pisać.
Moja rebeliancka natura 👿źle znosi "dyktaturę tchórza" 😲 jakim niestety jest Sylwia, gdy zamyka usta tylko dlatego, że boi się uwag pod swoim adresem w kontekście admino-moderacji.

Swego czasu wspomniała, że jej na frekwencji forum nie zależy, ale jak nie będzie chętnych zawsze może zaprosić znajomych z FB 😀

Jasne, akurat tego nigdy nie zrobi, dopiero by się znajomi z królowej 👑 uśmiali 😂 ....na "swoim forum" (gwoli ścisłości nie jej a Nabble) może nosić maseczki 🎭.
Przy znajomych musiałaby być sobą, a to widać mało interesujące nawet dla niej samej skoro woli klimat obłudy i toleruje tylko takie osoby, które jej słodzą. Niektórzy fałszywie, by tylko móc pisać bez cenzury, jaką ona stosuje, gdy to jej zwróci się o coś uwagę 👯

Założycielka Atlantydy jest wzorcowym przykładem, gdzie nawet najlepszy ustrój w rękach niekompetentnej i niedowartosciowanej persony zostanie przez nią wykorzystany dla własnych celów, a do jakiego stopnia, to już zależy od wagi kompleksów 😉
W sumie dobrze, że ma "swoje" forum i nie aspiruje wyżej 😎, jedną "myszkę agresorkę" już mamy 😆

Pozdrawiam nocne 😇👿

ps.
Do piątku jestem na zwolnieniu, wokół mnie prawie wszyscy podłapali jakieś choróbsko już w zeszłym m-cu, jako że ja z zasady nie choruję, byłam pewna, że mnie ten dziwny wirus ominie, jednak nie...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Jolu 1000 na 1000. Ja mam przestawiony dzien z nocą,niestety. Fajnie,ze zajrzalas TU. Mi sie tez juz nie chce tam pisac. Och,jakze trafnie podsumowalas wszystko. Lubie Twe analizy:) ..no i popatrz jak swiat sie poprzestawial...
Kuruj sie dziewczyno. mila rebeliantko:) Pojechalam sobie po bandzie tam na przekor :))) I chyba tez juz nie moge tam pisac,musze sie zalogowac heheee...Mam to gdzies:))) Mysle o ludziach w realu podobnych do S.i.... oooo...nigdy w zyciu!:)) Wiec dlaczego w necie mam tolerowac?Niedoczekanie:))) Rozpoczynam nowy etap w zyciu i mysle,ze NA mi pomogla. Wreszcie sie totalnie odblokowalam. Tobie tez dziekuje,bo..osmielily mnie Twe wpisy. Zawsze bylas odwazna i naprawde..szacun:) ps.przypomnij mi swoj znak. Mam cos fajnego,o ile lubisz tarota:) Pozdrawiam nocnie i mykam,bo rogalik zjedzony i spac trzeba;)))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Jola
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Lwiczko mój zodiak, to RAK, ale z przełomu znaku (ostatniego dnia), także ze mnie już jakby RakoLew 😀
Poproszę o Tarota, wezmę na klatę niezależnie co tam się ujawni 👿😎

Dokładnie, w realu nie_do_pomyślenia, bym "z własnej i nie przymuszonej", chciała mieć kontakt z takimi obłudnikami, "ślizgaczy" i hipokrytów nie znoszę.

Na forum przecież nie dla niej wchodzę, niemniej czasem przez brak obiektywizmu, a raczej przez kumoterski (dodatkowo nacechowany kompleksami) subiektywizm, wymyśla tak durne "zasady" i argumentację do nich😲, że niekiedy trudno przejść obojętnie 🙃
No ale hrabini 💪😆 nie można zwrócić uwagi, szybko włącza się jej obraza majestatu i albo "won stąd, bo to moje forum", albo inny rodzaj chamstwa w niej eskaluje.
A wszystko dlatego, że niekompetentna (niedowartościowana) adminka wychodzi z założenia, że jej jako założycielce forum, wolno wszystko, a cała reszta musi się dostosować, bo to "jej forum"😆reeeety....królewska piaskownica
 😄

Dziś piękna wiosenna pogoda, prawie 11 st. i cudne słońce, może na spacerek wyjdę....

Do milego Lwiczko 🙂

1234 ... 6