piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

da®®io
oto 3 niesamowite zdjęcia " czerwonego Księżyca" widziane w południowej Europie

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

da®®io

Księżyc nad Bosforem-Istanbuł-Turcja

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

da®®io

Barcelona i Sagrada Familgia

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

da®®io

Ateny-Super-Księżyc nad Akropolem

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

da®®io

schemat wyjasniający zjawisko
" zaćmienia Księżyca "

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

dziewczyna z perłami
Przepiękne zdjęcia

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

darrio,DZIEKUJE!!!!!! az sie poplakalam ze "zwruszenia"..serio...nie zawiodles mnie pokazujac te cuda...

Re: piękny " krwawy Księżyc " nad Europą

Hmm dziwne...ja slyszalam ze w Europie sie nie pojawil...jedynie w USA,australi i azji wschodniej...to chyba jakies wczesniejsze zdjecia...
12