Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Oj musialam pomylic linki,sorry Jolu:( tam dla raczka tez byl u niej na stronce. tak,w sumie to ogolne czytania,alemozna prywatnie zamowic u niej,no ale nie namawiam Cie.  Po prostu buszuje o necie i zwrocilam na nia uwage. Ja nigdy nie skorzystalam z priv czytan...Jakos z ogolnych juz czuje co sie swieci:))))i sprawdza mi sie. Zima lubie sobie posluchac...A co Ty na to? Sympatyczna ...mamy wyjatkowa pelnie we lwie z zacmieniem ksiezyca...https://www.youtube.com/watch?v=IQnDL7qrAKA
Zaraz konkurs w Zakopanem,a wczoraj zwyciezyli tam pierwszy raz w historii:))Fajnie,bylam tam kiedys jak malysz skakal,swietna impra:))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hej hienko..no tak,tu czasem mozna sobie popitolic (zobacz co napisama za ciebie tze.hienna:)))),a nie bez luzu lwiego tam..:))) zaraz pelnia 31.01 sroda,wiec ..bedzie sie dzialo:)))))Oj wyleza emocje na NA:))) strach sie bac:)))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Hej Jola:)...zauważyłam ze tam się nie pojawiasz...fajnie tam napisałaś im jak mnie dzielnicowa gubernatorzyca zablokowała:))...i teraz taka zabawa jest w kotka i myszkę...ty jak zawsze obiektywna jestes...czego nie można powiedzieć o towarzystwie z Atlantydy...nie wiem czy to przez ta przerwę albo przez zmianę rzadu?...wychodzi na jaw jacy są forumowicze naprawdę?...to ty jestes ostatni dzień raka?...ja jestem pierwszy dzień lwa  to niezłe...jesteśmy na krawędzi ...ja tez myśle ze jestem taki rakolew:)...ty jestes raczej stuprocentowy rak...u mnie mogą być jakieś naleciałości z raka albo się mylę...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wiesz lwiczko...dla mnie to jest powoli forum nawiedzonych...jak czytasz te wynalazki to nie wiesz czy śmiać się...czy płakać?...a niech ten tasiemiec ich zeżre na kolacje:)))...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Kpt.Wojtek
hiena napisał/a
Wiesz lwiczko...dla mnie to jest powoli forum nawiedzonych...jak czytasz te wynalazki to nie wiesz czy śmiać się...czy płakać?...a niech ten tasiemiec ich zeżre na kolacje:)))...
A ja jestem wodnik, i jako pirat czasem dosypuje tym faszom do pieca >:)))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko, ja na zodiakach, horoskopach, tarotach itpd. zupełnie się nie znam. Niemniej rzadko, ale czasem zdarza się, że przeczytam jakiś opis, i jeśli brzmi interesująco, (a przede wszystkim pozytywnie 😆),  to fajnie, w przeciwnym wypadku nie przywiązuje wagi do treści ;))

Odnośnie tamtego forum, piszę już tylko, gdy mnie szczególnie coś rozbawi, no i w sumie faktem jest, że nie zaglądam już tak regularnie. Podejście "dzielnicowej" (ciekawe podsumowanie nadgorliwej działalności 😂) skutecznie zniechęca :))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Uuu, pełnia niedługo, to jest coś co lubię 😉
A czytania czasami słucham, i jak mnie wciągnie, to dla porównania kilka na ten sam okres :)))
Czasem są tak skrajnie odmienne, że aż śmiać się chcę, jednak bywa, że zaintryguje.
No i musi być pozytywny, innych nie przyswajam 😎
A interpretacji tej kobietki nie znam, zaraz zerknę :)), dziękuję Lwiczko.

Kamilowi za drugim razem faktycznie aura nie dopisała, szkoda, ale i tak jest Gość 🙂

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Jolu,czasem jak sie sledzi tarota regularnie (np.ja na tarot holistyczny.pl)to wychodza ciekawe rzeczy, a ze tak od 10-15 lat to me hobby to juz troszke sie oswoilam. Oczywiscie,ze tylko pozytywne:))))  ...no coz Stoszkowi dzis nie wyszlo,nie zawsze mozna,niech trzyma forme na Olimpiade,to juz za niecale 2 tygodnie:) Powoli robi sie ciekawy podzial: tu sobie fajnie ,czasem powaznie analizujemy,a tam...sobie dworujemy?;)) I niech tak bedzie:)Mam nadzieje,ze zdrowko powrocilo?:) no i Szuwarka sie doczekalismy:) i nowej nazwy,i czcionki,wow!
123456