Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Hienko dokazujesz dzis  w izolatce,fajna nazwa:)))) Krwawy ksiezyc a za 12 godzin pelnia w naszym znaku:)))Zmykajmy spac,bo jutro bedzie sie dzialo:)))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

hiena
No kurczę...wiedziałam ze nie śpisz!:)))...nie będzie taki krwawy...u mnie jasny jest ale obaczym jutro...ave...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Mam odwrocony dzien z noca,ale tam sie nie udzielam,...ze tak powiem-nie wtryniam sie tam gdzie mnie nie chca:)))) smieszy mnie ponadto TO wszystko..te tance starych ludzi w sieci:)))O polnocy wrocilam z kina,niezly fim sensacja Pasazer z Liamem Nissanem,tak sie pisze chyba...lecimy spac!pa!

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

hiena
Tam jest teraz zastój...ale tu tez praktycznie nikogo nie ma...jedynie w nocy...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Hienko,nie ma normy....raz jest tak,raz siak...Ludzie odchodza,przychodza....przesiadywanie w necie juz jest niemodne..:) Hmm...kazdy tworzy jaks wspolnote gdzies.....single najczesciej w necie...My niespokojne duszki dzis,bo pelnia nasza;))  u mnie spokoj i cisza.Lubie to.

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

da®®io
ja na polsat news oglądam mecz Milan-Lazio w Pucharze Włoch -wynik 0:0

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Ja sobie na TV 7 obejrzalam Monachium Spielberga,aktualny temat Zydow i Palestynczykow ,choc rzecz dotyczy zamchu na IO w 1972, dobra rzecz,pokazuje ten skomplikowany mechanizm...Dzis meczyki odpuscilam:)

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Witaj Hienko na forum, fajnie, że zajrzałaś tutaj :)