Do drapaka i całej konserwy z Atlantydy

wolę lizotupny buraku, mieć status " skreślonego z tamtego forum" niż milczeć i przymykać oko na to co tam ty i inne konserwowe czosnki z siebie wydalacie

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
a wejść jako nielogowany zawsze tam mogę - ale mam odruch wymiotny na dalsze dywagowanie z tobą-parasolowy czopku

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
teraz się okaże, czy ten prowokatorski hanys tutaj nie zagląda i nie pisze zza krzaka-bo ja uważam...że tak

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
mimo, że nie ma mnie na tamtej wyspie od miesiąca to widzę, że ten zlasowany krowiak ciągle o mnie zahacza, bo tęskni mu się do awanturek i memowych oszczerstw

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
linia cięcia

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
Marcin, sorki - wymoderuj to co Ci się nie podoba, ale sam wątek pozostaw bo to co tam przeczytałem mocno mnie wzburzyło-jesli możesz to zgłaszaj na Atlantydzie do usunięcia takie ataki na mnie bo ja tam ze względu na test robota mam trudności z wejściem

Re: Do drapaka z Atlantydy

Darku...uzaleznili sie od potyczek z Toba...brakuje im cjlopca do bicia...Masz swoja satysfakcje. No..i nie napedzasz postow...

Re: Do drapaka z Atlantydy

Lwiczka9
Korekta. Brakuje im chlopca do bicia
12