Do drapaka i całej konserwy z Atlantydy

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
lwiczko, mam pewien temat do " lubudubu " z tym co znikło z kosza a ma zwiazek z moim odejsciem, więc być może jakoś tam się pojawię, ale masz rację bo może warto ich olać na ciepło-ja swoją milczącą determinacją muszę ich nieźle wkurzać-będę się trzymać, hej:)

Re: Do drapaka z Atlantydy

da®®io
teraz największą moją siłą trafiającą do czytelników są te zachowane cytaty które świadczą o moich  racjach wobec tego w co tam grano

Re: Do drapaka z Atlantydy

Tak Dario..najgorsza dla innych jest wyniosla obojetnosc...To sie czuje...Ni i wzbudzasz tym ich wyrzuty sumienia...hmmm..uslyszalam przed chwila od ptoka ze...to oni cie wyrzucili:))))) tak sie kupuje wlasne wyrzuty sumienia..Ech..trzymaj te posty....Do milego..

Re: Do Administratorki z Atlantydy

Pani Serenity, bycie zabanowanym za przeciwstawianie się takim poglądom do jakich u siebie Pani dopuszcza to jest dla mnie zaszczyt-i przypominam, ze Pani  nadpobudliwa reakcja wynikła z mojego stwierdzenia " nasze drogi się rozeszły " a Pani na to " żegnam " - Normalny Admin juz dawno interweniowałby w to co uskutecznia tam konserwa, a Pani nieobiektywnośc jest przerażajaca-widzi Pani epitet do mnie " ryj " a Pani chrzani coś o tym czemu mnie tam nie ma-jest Pani żenująca trzymając parasol ochronny nad tą bandą trojga
12