Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Jola
Lwiczko zajrzyj na NA do wątku Kapitana, Lotka chyba nie tylko policzki pieką tak z niego żartujemy😆, ale może powinnam przyhamować, bo mi się jeszcze odwdzięczy "przesłodziutkim" urokiem 😉

ps.
Czuję się już lepiej, dziękuję 🙂

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

da®®io
mnie śmieszy na NA ta romansowa izolatka-to coś podobnego do miłosnego pokoiku w pierdlu:)

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

mnie śmieszy na NA ta romansowa izolatka-to coś podobnego do miłosnego pokoiku w pierdlu:)

Oj dostałbyś po nosie od "dzielnicowej"😆

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

jak ja tam proponowałem działy tematyczne, albo puszkę konserwową to zostałem wyśmiany-a teraz powstaje jakiś buduarek do tjutlania raptem dla 2 osób-paranoja i przedszkole

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

:))))) patrze,patrze:)) oj tam,nic zlego nie robicie, a ilez to razy sobie z nas dworowano:)) z nas to mozna????  jakos tak sie sklada,ze my lubimy w nocy buszowac,a tam wieczorami cisza..:(. jestesmy multiforumowi,zgodnie z nowa nazwa:)))Pełna w nas róznorodnosc:)))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Pomysl z kosmosu ten pokoik:) nie bardzo rozumiem jego sens. Milosne spotkania trzeciego stopnia?  Moze potjulamy tam darrio?:)))oczywiscie zartuje:)))

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

jego sens jest taki, że zaczną tam pisać 2 nowe osoby, a to że 2 stare odeszły to juz w ocenie " dyrekcji " mała strata - byłem tam ja, ryo, sputnik ale niestety my nie z tej bajki

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
:))jaka tam derekcja,bez takiej mi nobilitacji zwyklej ryby prosi lew zodiakalny,czyli ja:)))) ryby plywaja raz z pradem raz pod prąd,maja dwoista nature,raz sa na wozie,raz pod. Kochaja milosc i basnie,a milosc Mili i Amisia jest bajkowa od wielu lat,wiec nie dziw sie,ze marzenia o spelnionej milosci tchna  w jej dusze spokoj i ukojenie. To taki romans internetowy,samograjaca szafa. Po co daleko szukac,jak mozna zrobic pokoik? i czytac sobie do snu zwierzenia ,troske o siebie i pewna naiwnosc i czystosc uczuc?:) Dobrej nocki darrio:) ps. ponadto ..ryby sa zimne..zimnokrwiste...
123456