Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
Jolu zdrowiej i milego spacerku, no ale spokojnie z nim bo wirus nie spi....Nie bede juz powtarzac Twych celnych slow o niej bo szkoda slow i cennego czasu...Kazdy bawi sie jak lubi..Stworzyla forum i to jej zasluga no ale zrobila to dla swej zabawy a nie naszej:))) Jej piaskownica,jej zabawki.A ze przypisuje sobie wlascicielstwo forum to naduzycie. Ja tam nie zamierzam byc zabawka w jej rekach i chyba wreszcie to zrozumiala:)) Manipuluje swoim prostym ludem i ma sie za wadze:)))) Zreszta pieknie to opisalas. Zmykam Jolus na spotkanko z przyjaciolka do fajnej kafei nieopodal. U nas cieplo ale pochmurno...Acha i ten taroy RakoLwie wieczorkiem oki? Bo teraz z komorki pisze sorry...Milego i pij duuuuzo wody z cytryna....

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Lwiczka9
:))No to i dla lwa i raka...wybierz sobie;)) Moze ci sie spodoba..
https://www.youtube.com/watch?v=kwjMi9gS3Vg
https://www.youtube.com/watch?v=kwjMi9gS3Vg
Wszystko od 3.06 min,ale wczesniej tez moznaposluchac ..
Mi ona akurat bardzo podpasowala...
Milego sluchania!

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko,cieszę się, że odblokowałaś się. Dla ciebie Bonnie Tyler "Total Eclipse of the Hart". Klip Bonnie koniecznie...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

dziewczyna z perłami
Oj, Rebeliantko..., te wirusy to mogą być z Atlantydy. Jak cię potraktowano zimnym wiatrem... Zdrówka.

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

hiena
Cześć dziewczyny!...no pojawiłam się w końcu u was... tam jak zwykle pindola o jakiś mrzonkach...Wojtek i jego fanki ;))...jak nie dziś to może jutro zajrzycie...

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Oj, Rebeliantko..., te wirusy to mogą być z Atlantydy. Jak cię potraktowano zimnym wiatrem... Zdrówka.

Tam wirusy to już mutują, prawdziwa pandemia 😉
Mało odporny faktycznie mógłby się rozchorować mając "cechy atlantydzkie" w genach😆, niemniej na mnie te owe potworności nie działają.
Szybciej frische Luft mi zaszkodził 🙂

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Lwiczko, te dwa linki dotyczą Lwa🙂
Obejrzałam sobie klika opisów, niektóre skrajnie odmienne.
Ale fakt, farocistka z linka wydaje się być przekonywująca, jakby wzbudza zaufanie, ale to przecież opis dotyczący każdego raka, szkoda😉
Kolorowych lwiczko ;)

Re: Czesc Hienko-jak tu zajrzysz:) Witamy!

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Cześć dziewczyny!...no pojawiłam się w końcu u was... tam jak zwykle pindola o jakiś mrzonkach...Wojtek i jego fanki ;))...jak nie dziś to może jutro zajrzycie...

Poczytałam i się uśmiałam, niby Mag Lothek w ramach przeprosin poświęcił całe 500zł i... rzucił na Anę kolejną klątwę! :DDD
Hejka Hienko, fajnie, że zajrzałaś.🙂
123456