pojawiam się i znikam:)

Re: pojawiam się i znikam:)

taka prawda napisał/a
To ciebie Darku nie stać na porządny internet?
Rozumiem, że pytasz, ponieważ chcesz Darkowi sponsorować porządny Internet? Bo chyba nie pytasz tylko dlatego, żeby mu dokuczyć? :)

PS. Ludzie mają w życiu różne priorytety (np. zdrowie swoje czy bliskich) i mogą znajdować się też na różnych zakrętach życiowych. Nie zawsze tym priorytetem musi być "porządny Internet" :)

Re: pojawiam się i znikam:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Dawaj numer konta to coś podeślę ;) https://m.youtube.com/watch?v=TEyiz8ITHuw&feature=youtu.be
Hej Sputniku,

również się chętnie dołożę :)

Re: pojawiam się i znikam:)

Sputnik
Damy wędkę i uśmiech zamiast ryby :) Ale jak nam podeśle numer konta jak net Mu odcieli?! Byłem w Bałutach koło Łodzi to nie mógł od razu -mówiłem, że będę po Pieseła?!O! Musical. Wiem, że się powtarzam :) Ale się powtarzam ... https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=jgAjLihLFGQ
12