popatrzcie uwaznie na ten autobus

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Złe moce ich natchnęły jak nic ;))

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Jeśli tak brzmi szatan to ja chcę do piekła ;0

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

:) Szatan z takim głosem nie byłby wiarygodny ;)))

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

da®®io
w " fakcie " przestrzegają przed telefonowaniem na ten numer
" 666-666-666: Niekiedy występuje z jedynką z przodu lub na
końcu. Ten numer jest chyba najbardziej charakterystyczny.
Ma należeć do samego szatana, a połączeń z nim nie widać
później na bilingach. Jeden z internautów opowiada o
wiadomości pozostawionej przez ten numer w skrzynce
głosowej. Miał usłyszeć dziwny, głuchy dźwięk i mnóstwo
zakłóceń. W USA podobno wystarczy wybrać numer 666, by
uzyskać połączenie z piekłem."  ps. możnaby ten wpis podrzucić lothowi na NA
123