popatrzcie uwaznie na ten autobus

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Ryo2
Straszne to bedzie dopiero gdy PKS się ugnie a narazie jest zabawnie buuuhahahahaha

A słyszeliście o szatańskim serze kozim z wizerunkiem kozła i ceną 6,66?
https://www.se.pl/wiadomosci/polska/szatanski-ser-z-mleka-koziego-za-666zl-aa-mcrG-gCBn-cjqM.html

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Wenus napisał/a
A o co konkretnie chodzi z tym autobusem? Jeśli o ten numer symbolizujący szatana czyli 666 to jak komuś nie pasi to niech nie wsiada, tak samo jak do "pechowej" trzynastki.
O numer i o Hel kojarzący się piekłem :D

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

da®®io
numer tej linii funkcjonuje już od 5-ciu lat, ale teraz ta sprawa została " rozdmuchana "

" trasy w powiecie puckim mają liczby od 650 do 669 jasne
było, że któraś z nich musi jechać do Helu. I tak jakoś
wyszło" - tłumaczył w 2013 roku w rozmowie z "Dziennikiem
Bałtyckim" ówczesny przedstawiciel ze spółki PKS Gdynia."

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Ryo2
Ale jaka to reklama i dla autobusów i dla samego Helu :)

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

da®®io
zobacz, ze z tej lini 666 na Hel to już robiono sobie jaja w 2013r. ale wtedy traktowano jako zabawną rzecz a teraz " taliby " rozpętały poważną burze  http://www.baltyk.info/linia-666-kierunek-hel

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Ryo2 napisał/a
[...]

z tą cena i nazwą tego sera to marketingowcy Lidla nieźle podprowokowali - ciekawe czy taki ukryty przekaz reklamowy wzbudził zainteresowanie klientow-ja w Lidlu prawie nie kupuję więc nie odpowiem

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

Re: popatrzcie uwaznie na ten autobus

A mnie się hel kojarzy z czymś bardzo lekkim, górnolotnym jak niebo :)
123