"Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani."

Re: Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani.

Mary Lou
Hej Szu. Tak macie rację z Walkiria...Ci ludzie potraktują to jak
 prowokowanie a nie fakt. I nie przesłałam im linka:)
Łatwiej mi bo spotykamy się rzadko i można tematy drażliwe omijac. Czyżby z rodziną się wychodziło najlepiej.... na zdjęciu? :))
Pozdrawiam ciepło.
PS. Blue Note robi fajne koncerty. Byłam ostatnio naTrio gitarowe. To nazwa zespołu czterech muzyków m. in z SBB czy Budki.. Dali czadu starsi panowie czterej...

Re: "Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani."

Sputnik phone
Narazie rewolucja zjada własne dzieci :) Dziękuję, postoję i podeprę ścianę ;)

Re: "Zaraz dojdziemy do władzy i będziecie, k..., wieszani."

Sputnik phone
Szuw ;) Najlepiej siedziedź cicho  :) Rewolucja sama zjedzie swoje dziadecki.... ;) pożdrawiam i do miłego :)
123