rozgrywki 2.ligowe 2018

kalendarz rozgrywek tej ligi w tym sezonie będzie nietypowy z uwagi na to, że w 2019r. Stadion Widzewa będzie areną młodzieżowego Mundialu i wyjdzie na to, że jesienią rozgrywane będą aż 21 kolejki a na wiosnę tylko 13 co może spowodować, ze zespoł konczący na 1-szym miejscu tę rundę przy dużej przewadze może być mieć juz jedną nogą awans, a ten ktory zbyt wiele straci może się już obawiać spadku bo wiosną może już nie być czasu na zmianę tej sytauacji

ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

dzisiaj Widzew udanie rozpoczął walkę na tym poziomie rozgrywkowym i zaslużenie, bezproblemowo wygrał 1:0 z Elblągiem, a więc pierwsze 3 pkt. zdobyte- liczymy na udane ogrywanie się naszej drużyny i umacnianie się w tabeli

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

Ryo2
Gratuluję wygranej z Elblągiem a co do młodzieżowego mundialu to mam nadzieję że będą to transmitować gdzieś :)

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

MaryLou
Widzialam to wczoraj i mialam ci podeslac...No ale przeciez ty tez tam byles..:) jak nie jak tak...taaaaki milosnik:) nie wyobrazam sobie inaczej....Milej niedzieli  i nie szalej z tymi zmianami bo nikt tu nie zajrzy...////

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

lwiczko, nie bylem bo ja nie kupilem karnetu a inni na stadion normalnie sie nie dostaną i to jest najwiekszy problem z tym stadionem - wiesz ja moge pojsc na 1 - 2 mecze w sezonie ale to nie jest takie proste dlatego kibicuję im całym sercem, ale wirtualnie

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

da®®io
a to będzie mecz Twojej drużyny - życzę dobrego wyniku z "tym czymś"
11. 08
Radunia Stężyca-
KS Gwardia Koszalin

Re: ruszyły nowe rozgrywki ligowe 2018

no to Widzew się rozkręca:) obejmujemy fotel lidera-
w sobotę padł wynik Katowice - Widzew 0:4 i mamy 6pkt i 5:0 w bramkach
1234 ... 6