sonet zimowy

Przyłaszczka
Ziemia zmarznięta
przykryte białym zimnem i drzewa, i trawy
drżą zziębnięte ptaki,
niektóre już nigdy nie otworzą oczu
cały świat

mój świat

zamarzł, zastygł, śpi.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: sonet zimowy

Przyłaszczka
No i zapomniałabym
https://youtu.be/mFignhg7Jmw
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: sonet zimowy

Sputnik
Ilokroć jestem przy Rozdrożu w Wawie myślę o Pracowni w Jazdowie w Wawie. Byłem dziś - myślałem 🥰
https://youtu.be/wBkL-eg2Dj8
Pozdrawiam 🤗

Re: sonet zimowy

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Mialam wykupiony bilet na ich koncert w grudniu...Kiedy teraz?:( Pozdrawiam Kwiatku w Nowym Roku:)

Re: sonet zimowy

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Mialam wykupiony bilet na ich koncert w grudniu...Kiedy teraz?:( Pozdrawiam Kwiatku w Nowym Roku:)
Teraz dopiero, jak się wszyscy zaszczepią. Co oni tak się czepili tych szczepionek? Zamiast pracować nad skutecznym lekiem. Dziękuję, Lwiczko, odwzajemniam:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: sonet zimowy

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Jak kwitnąć
na zmarzniętej ziemi?
Jak pokazać swoje piękno,
zapach,
miękkość?

Czekać do wiosny?
Aż przenikliwe
różdżki słońca
wyczarują z błota
inny, lepszy świat?

𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: sonet zimowy

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przebiśniegi-
kwiaty nadziei

Nieśmiało
wynurzyły białe główki
żeby sprawdzić
czy to może
już

ten dzień?
ta godzina?
ten moment?

Na który tak długo czekały
Na który świat czeka
wstrzymawszy oddech
by nie spłoszyć
losu.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: sonet zimowy

Jeśli rozmawiamy o przebiśniegach i wiośnie, to myślę, że ta piosenka może uzupełniać ten piękny, wiosenny wiersz:

Pozdrawiam