sprawdz swój horoskop

Re: sprawdz swój horoskop

byk napisał/a
Mój też się zgadza :) i podejrzewam że wszystkich innych też :)
Ale, ale... Czy jakby pozamieniać wszystkim te horoskopy i pokazać po raz pierwszy, w takiej pomieszanej formie, to być może większość też by uznała, że horoskop do nich pasuje?
byk

Re: sprawdz swój horoskop

byk
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Oj Kawusiu przestań no :) Nie kłóćcie się :)
byk

Re: sprawdz swój horoskop

byk
Pasuje pasuje :) Przypnij do rybek Sylwię, albo do skorpiona Wojtka, albo do barana Kropelkę:)))) nie wiem jaki znak jest Kawusia a ciekawa jestem :)))
byk

Re: sprawdz swój horoskop

byk
Albo Lew Rat, Lwiczka, Rak Brunetka, Panna Henry :))) to wszystko się zgadza:)

Re: sprawdz swój horoskop

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byk
Jestem skorpionką ale ta która się nie mści,i nie traci energii na złe rzeczy.Ale muszę znikać bo tu nie jestem mile widziana.Pozdrawiam zanim Szuw mnie pogoni.

Re: sprawdz swój horoskop

[...]
No tak, faktycznie sporo elementów się zgadza