Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Biegnij Lola biegnij
Niech zgadnę szuwar! W obliczu tego jak jesteś nakręcony wielokulturowością i bestialskim zachowaniem Polaków, którzy nie chcą wpuścić Islamu do kraju, rozważając jaką przezywasz w tym względzie traumę, myślę, że kobiety z twoich snów na sam koniec, a właściwie na sam początek przybierają postać kozy, albo dziecka. Zgadłam?

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

dziewczyna z perłami
ale cię wzięło...Super. Trafiony - zatopiony.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

dziewczyna z perłami
Szuw_ kontynuuj...nareszcie coś pozaintelektualne, pozaświadomością.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]
Jeśli wielokulturowość, mieszanka kultur, kojarzy Ci się tylko z kozami i pedofilią, to cóż mi pozostaje? Mogę ci tylko współczuć ubóstwa intelektualnego, choroby psychicznej lub płynięcia z prądem propagandy, której nawet naziści by się nie powstydzili ?

---------------------------------

"Nowy Jork. 20 milionów ludzi, dziesięć tysięcy osób na kilometr kwadratowy, ponad 800 języków."

"Cała okolica przesiąknięta jest wielokulturowością, tutaj stykały się kultury i narody, egzystowali ludzie, których bieda, wojna i nietolerancja wygnały z Europy."

Czytaj więcej <<--

peron4.pl/wielokulturowy-nowy-jork-o-chinczykach-irlandczykach-i-polakach

peron4.pl/wielokulturowy-nowy-jork-o-chinczykach-irlandczykach-i-polakach

peron4.pl/wielokulturowy-nowy-jork-o-chinczykach-irlandczykach-i-polakach

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Szuw_ kontynuuj...nareszcie coś pozaintelektualne, pozaświadomością.
Nie mogę, bo Lola zamknie mnie do więzienia za przedstawianie erotyki przed godziną 22.

Re: Reszty snów nie mogę Wam zdradzić — są zbyt bardzo erotyczne

Biegnij Lola biegnij
Ten post był aktualizowany .
Ależ szuwar, przecież ty możesz w imię tolerancji nawet i w południe na ławce w parku z przydrożną [wymoderowano], tylko nie oczekuj  w imię tej samej tolerancji, że każdemu ma się to podobać i ma to akceptować.

[...]

Wyjeżdżanie z tolerancją i twoimi kozami, w wątku poświęconym moim snom, jest faktycznie bardzo dużą ekstrawagancją z Twojej strony.

Poza tym czuję się przez Ciebie prześladowany. Zabierasz mi cenny czas, który mógłbym wykorzystać, na odpisanie forumowym znajomym, którzy po stokroć bardziej zasłużyli na moją uwagę.